Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاونین سیاسی، اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت گفت: مسوئولیت‌هایی که از سوی دولت به ما واگذار می‌شود برای خدمت مطلوب به مردم است.

قاسم نژاد با بیان اینکه، انتظاری که نظام، رهبری معظم و دولت از ما دارد این است که نقش همگرایی و هم صدایی را به عنوان نهاد نظارتی و حمایتی بتوانیم به درستی وجود آوریم، افزود: استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ما اگر می‌خواهیم به عنوان نظام جمهوری اسلامی آرمان‌های خود را در سراسر جهان منتشر کنیم باید باهم و در کنار هم باشیم، تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد امید و جلوگیری از ناامیدی در جامعه است.

قاسم نژاد با بیان اینکه علی رغم همه فشارها، جنگ‌های اقتصادی و تحریم‌هایی که دشمنان بعد از پیروزی انقلاب به کشور تحمیل کرده است، اضافه کرد: دشمنان نتوانستند به اهدافی که در نظر داشتند دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه در سایه وحدت و همدلی همه نیروها از این مقاطع سخت عبور خواهیم کرد، ادامه داد: انتخابات یکی از بحث‌های بسیار با اهمیتی است که حوزه سیاسی و امنیتی باید دنبال کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در ماه‌های آینده، گفت: هم افزایی بین مردم، شوراها، دهیاران، دانشگاهیان و افرادی که نقش آفرین هستند جهت مشارکت سیاسی این افراد در انتخابات معاونت سیاسی بایستی برنامه ریزی داشته باشند.

قاسم نژاد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره در همه عرصه‌ها به مردم تکیه و نقش پر رنگی را ایفا کرده اند، اظهار کرد: عملکرد مطلوب همه دستگاه‌ها می‌تواند مشارکت مردم را افزایش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه باید به مردم اعتماد بدهیم که نگاه ما در انتخابات آینده به هیچ جناحی نیست، اضافه کرد: هر چند همیشه مردم در همه عرصه‌ها حضوری پر رنگ داشته اند و در کنار نظام و مسئولان بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شهرستان رشت، مطلوب ارزیابی می‌شود و لزوم تعامل معاون سیاسی و اجتماعی با مسئولین انتظامی و نظامی و امنیتی برجسته شود، افزود: نقش معاونین سیاسی و اجتماعی در انتخابات پیشرو بسیار با اهمیت است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه «نادر خوارزمی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و «علی اکبر پورعلی» به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت معرفی شدند.

کد خبر 5126073

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود قاسم نژاد استانداری گیلان مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها بوشهر شهرستان کرج گرگان عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا معاون سیاسی قاسم نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد