Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال قرار است با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر اعتراض کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تراکتور تبریز را در هفته یازدهم لیگ برتر شکست دهد و به صدر جدول صعود کند.

استقلا‌ل در دو هفته آینده باید با سایپا در ورزشگاه آزادی و نفت مسجدسلیمان در مسجدسلیمان رقابت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه مسابقات به شکلی است که استقلال باید به فاصله ۵ روز از بازی با تراکتور با سایپا دیدار کرده و ۶ روز دیگر نیز با نفت مسجدسلیمان بازی کند.

این در حالی است پرسپولیس که دو هفته اخیر بازی‌هایش با استقلال همزمان بوده است، پس از دیدار با فولاد خوزستان یک هفته استراحت کرده و با آلومینیوم اراک بازی خواهد کرد. باشگاه استقلال اعتقاد دارد که پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا بوده و با توجه به عقب افتادن بازی‌هایش در لیگ باید مسابقاتش فشرده برگزار شود اما استقلال باید به فاصله ۵ روز دیدار با تراکتور با سایپا بازی کند.

از طرفی، دیدار استقلا‌ل با تراکتور در تبریز برگزار شد و دیدار پرسپولیس در تهران. همچنین استقلالی‌ها برای بازگشت به تهران چند ساعت در فرودگاه معطل شدند که باعث خستگی شدید بازیکنان شده است. سایپا حریف هفته آینده استقلا‌ل آخرین بازی‌اش را جمعه ۲۶ دی‌ماه برگزار کرده و سه روز هم از استقلال بیشتر استراحت کرده است.

قرار است مسئولان استقلا‌ل طی نشستی به جمع‌بندی رسیده و نامه اعتراض خود را نسبت به برنامه‌های بازی‌های لیگ به سازمان لیگ ارسال کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر سازمان لیگ استقلال سازمان لیگ لیگ برتر استقلا ل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان