Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:33:11 GMT

شصت درصد فرآورده‌های مورد نیاز فارس وارداتی است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۸۷۴۴

شصت درصد فرآورده‌های مورد نیاز فارس وارداتی است

ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه این استان در زمینه توزیع فرآورده‌ها با تنگناهای ساختاری روبرو است، گفت: ۶۰ درصد از فرآورده‌های مورد نیاز این استان از سایر استان‌ها وارد می‌شود که موجب تحمیل تلفات و هزینه‌های فراوان در استان می‌شود.

عنایت‌الله رحیمی در دیدار محمود آستانه مشاور وزیر نفت بیان کرد: تعداد روستاهای گازرسانی شده در این استان از حدود ۶۰۰ روستا در ابتدای دولت تدبیر و امید به حدود ۲۵۰۰ روستا افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی گفت: با تلاش‌های دولت طی سال‌های اخیر، شاهد انقلاب گازرسانی با رویکرد عدالت اجتماعی در این استان فارس هستیم.

استاندار فارس با بیان اینکه گازرسانی در بخش شهری، صنعتی و روستایی در سطح این استان بسیار چشمگیر و همراه با تحولات عظیمی بوده است، اضافه کرد: اگر همین خدمت بسیار مهم دولت تدبیر و امید مستندسازی و به خوبی اطلاع رسانی می‌شد بسیاری از تخریب‌هایی که علیه دولت انجام می‌شود، خنثی می‌شد.

رحیمی با اشاره به اینکه‌ در بخش صنعت، واحدهایی که فاقد گاز بوده‌اند و واحدهایی که پس از قطعی گاز، مجددا به این نعمت دست پیدا کرده‌اند، می‌توانند توضیح دهند که چه تحول مهمی در این زمینه رخ داده است، افزود: توسعه گازرسانی در بخش صنعت، هم در زمینه خوراک و هم در زمینه سوخت موجب بهبود عملکرد واحدهای صنعتی می‌شود.

او همچنین با بیان ای که مجوز پالایشگاه دوم شیراز اخذ شده و موانع ساخت آن برطرف شده است، ادامه داد: سرمایه گذاران بخش خصوصی آماده ساخت این مجتمع صنعتی هستند.

رحیمی با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت خط لوله انتقال فرآورده‌ها به فارس نیز اضافه کرد: فارس بیشترین میزان گاز را تولید و در اختیار کشور قرار می‌دهد و بر این اساس شایسته است که امکانات و خدمات متناسب با این موقعیت نیز داشته باشد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه بسیاری از محورهای مواصلاتی این استان به صورت عمده در اختیار ترددهای مربوط به وزارت نفت قرار دارد و آسیب‌های متعددی را متحمل می‌شود، گفت: انتظار می‌رود وزارت نفت نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، نسبت به تامین برخی امکانات و زیرساخت‌های مرتبط، اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی وزارت نفت عنایت الله رحیمی فارس پخش فرآورده هاي نفتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان