Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:46:42 GMT

جذب چند مشتزن لژیونر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۹۱۱۷

جذب چند مشتزن لژیونر

ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از جذب دو یا سه مشتزن لژیونر برای حضور در لیگ برتر بوکس خبر داد.

ایرج سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مقدمات حضور تیم ما در لیگ برتر بوکس انجام شده و با یک تیم قدرتمند شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تیم را برای قهرمانی می‌بندیم، گفت: قرار است نیمه اول اسفند ماه به میزبانی اراک رقابت‌های لیگ برتر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهوند با بیان اینکه کادرفنی و تقریباً مشتزنان مشخص شده‌اند، افزود: قصد داریم از دو یا سه لژیونر استفاده کنیم و حدود ۷۰ درصد تیم را مشتزنان لرستانی‌ تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با بیان اینکه لرستان ظرفیت‌های زیادی در بوکس دارد، اضافه کرد: دو سال در دوومیدانی تیمداری کرده‌ایم که نتایج خوبی حاصل شده و به دنبال این هستیم که در بوکس نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: تیمداری پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در دوومیدانی ادامه خواهد داشت و امیدواریم برای بوکس نیز شرایط به گونه‌ای باشد که سال‌های آینده نیز بتوانیم تیمداری کنیم.

سپهوند ضمن تشکر از دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس و اعضای هیئت مدیره این شرکت برای تیمداری و حمایت از ورزشکاران، تاکید کرد: امیدواریم سایر شرکت‌های مهم نیز از ورزش حمایت کنند تا شاهد رشد تیم‌های رشته‌های مختلف و ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر اراك لرستان لیگ برتر بوکس ایسنا پلیمر خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود