Web Analytics Made Easy - Statcounter

این قسمت از تقویم طرفداری به اخبار ورزشی ایران و دنیا در روز یکم بهمن ماه می پردازد

به گزارش طرفداری، روز یکم بهمن ماه در سال های گذشته از جمله روزهای کم بوده که امروز سعی می کنیم به انتخاب بهترین آنها و بررسی دوباره در تقویم طرفداری.

تحسین مربیان آلمانی از تیم ملی فوتبال عربستان (1380/11/01)

" رودی فولر " و " مایکل اسکیبه " مربی و دستیار تیم ملـــی فوتبال آلمان که برای تماشای رقابتهای فوتبال جام خلیج در ریاض به سرمی برند، از عملکرد تیم عربستان نخستین حریف این تیم در جام جهانی مقابل بحرین به نیکی یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری آلمان از ریاض، دراین دیدار که یک شنبه شب برگزار شد تیم عربستان موفق شد با حساب سه بر یک تیم بحرین را شکست دهد. " اسکیبه " پس از این دیدار به خبرنگاران گفت: عربستان یکی از بهترین تیم های کشورهای عربی است و بازیکنان این تیم بسیار سرعتــــی و دارای مهارتهای خوبی هستند. وی یادآور شد: ارایه فوتبال قابل قبول تیم عربستان در برابر بحرین تعجب ما را برانگیخت، چرا که انتظار چنین فوتبالی را از این تیم نداشتیم.
" اسکیبه " گفت: همراه با " رودی فولر" روز چهارشنبه به تماشای دیدار بعدی تیم عربستان با امارات عربی متحده خواهیم نشست و پس از آن از نظرات " برتی فوگتس " مربی تیم ملی کویت که دربرابر عربستان به نتیجه مساوی یک بر یک رسیده است استفاده خواهیم کرد. تیم آلمان در گروه پنجم جام جهانی 2002 در نخستین دیدار خود به مصاف تیم عربستان خواهد رفت به همین خاطر مربیان این تیم از هم اکنون درحال مطالعه توانایی های حریف هستند.

تیم والیبال ایتالیایی بدون بازیکن ایرانی خود همچنان می بازد (1380/11/01)

تیم ایتالیایی والیبال سانتا کروچه که از "سعید رضایی" بازیکن ایرانی خود به دلیل اسیب دیدگی نمی تواند استفاده کند در ادامه شکستهای خود، یکشنبه شب نیز مقابل تیم رافائله لاتتز با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد. این پنجمین شکست متوالی تیم سانتاکروچه از 50 روز قبل و در چارچوب رقابت های والیبال دسته اول گروه دوم قهرمانی باشگاه های ایتالیاست .

سانتاکروچه که اکنون در رده ماقبل آخر جدول رده بندی این رقابتها قرار دارد از تحمل شکستهای بیشتر بیمناک است. ادامه این شکستها، سقوط سانتا کروچه به دسته دوم این رقابتها را دربر خواهد داشت و این تیم اکنون تمام امید خود را متوجه سعید رضایی و بازگشت وی به شرایط آرمانی کرده است. سعید رضایی بازیکن ایرانی این تیم، چندی پیش در پی یک آسیب دیدگی شدید از ناحیه مچ پای چپ، از ترکیب تیم والیبال سانتا کروچه خارج شد که تاکنون نتوانسته در میدان حاضر شود.

سقوط آ.اس.رم، ارزش سهام این باشگاه را کاهش داد ََََََََََََََََ(1380/11/01)

سقوط تیم فوتبال آ.اس. رم در جدول رده بنــــدی رقابتهای دسته نخست باشگاههای فوتبال ایتالیا سبب شد، ارزش سهام این باشگاه در بازار اوراق بهادار ایتالیا کاهش پیدا کند. تیم آ. اس رم در دیدار شب گذشته مقابل تیم اودینزه با نتیجه یک بر یک متوقف شد که با این نتیجه، صدر جدول رده بندی این رقابتها را به تیم اینترمیلان با 41 امتیاز واگذار کرد و خود با 40 امتیاز در رده دوم این جدول قرار گرفت.

براساس گزارش روز دوشنبه در رم، ارزش سهام این باشگاه حدود 2 در صد کاهش یافته و این مساله سبب نگرانــــی شدید دست اندرکاران این باشگاه و طرفداران تیم رم شد که صاحبان عمده این سهام هستند. همچنین سهام باشگاه لاتزیو علیرغم پیروزی 5 بر صفر شب گذشته این تیم مقابل پروجا، کاهشی مشابه داشته است. لاتزیو به دلیل تحمل نتایج نامطلوب در رقابتهای قهرمانـــی فوتبال ایتالیا و خارج شدن از ادامه دیدارهای جام حذفی فوتبال این کشور در وضعیت بحرانی مالی قرار دارد. این تیم هم اکنون با 28 امتیاز در جایگاه هفتم جــدول رده بندی این رقابتها با تیم ورونا قرار دارد.

" برتی فوگتس ": من هنوز مربی تیم ملی کویت هستم (1381/11/01)     

" برتی فوگتس " مربی صاحب نام و المانی تیم ملی فوتبال کویت که این روزها از وی به عنوان بخت نخست مربیگری تیم اسکاتلند نام برده می شود، روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی آر.تی.ال آلمان اعلام کرد: من هنوز مربی تیم کویت هستم وبرکنار نشده ام .

به گزارش خبرگزاری رویتر از برلین ، " فوگتس " این مطلب را در پاسخ به اخبار منتشرشده در مطبوعات آلمان که در شماره های روز دوشنبه خود خبر از برکناری وی داده بودند، عنوان کرد. وی یاداور شد، تیم ملی فوتبال کویت روز دوشنبه تمرینات عادی خود را در ریاض انجام داد و روز سه شنبه در مقابل بحرین به رهبری وی وارد میدان خواهد شد. " فوگتس " در این گفت و گو اشاره ای به میزان درصد قبولی مربیگری تیم ملی اسکاتلند از سوی او نکرد . فوگتس که در سال 1974 همراه با تیم ملی فوتبال آلمان فاتح جام جهانی شد از سال 1990 تا پایان جام جهانی 1998 رهبری تیم ملی فوتبال این کشور را به عهده داشت ودرسال 1996 عنوان قهرمانی رقابت های فوق جام ملتهای اروپا را برای آلمان به ارمغان اورد. وی در جام های جهانی 1986 و1990 که تیم آلمان به ترتیب عنوان دوم و نخست را به دست اورد، دستیار " بکن بائر" مربی تیم ملی فوتبال آلمان بود.

مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران بزودی معرفی می شود (1381/11/01)

دبیرکل فدراسیون فوتبال درشهرری اعلام کرد: شرایط انتصاب مربی جدید تیم ملی فوتبال کشورفراهم شده است و طی چند روز آینده وی رسما معرفی خواهـــد شد.

"علی اکبرعرفانیان دانشور" درجریان همایش پیشکسوتان فوتبال شهــــرری به خبرنگاران گفت : "بلازوویچ" مربی فعلی تیم ملی فوتبال کشور کسالت دارد و دچار افسردگی شده ، لذا نمی تواند با این شرایط به کشور بازگردد. وی متذکرشد: فدراسیون فوتبال سعی دارد چند روز پیش ازدیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با "اسلواکی " ، که قراراست 17 بهمن ماه جـــــاری در تهران برگزار شود ، جانشین بلازوویچ را معرفی کند. دانشور اظهارداشت: با تعیین مربی ،تکلیف تیم ملی وبازیکنانی که به ایـن تیم دعوت خواهند شد، مشخص میشود.

گفت وگوی مدیر تیم ملی فوتبال بوسنی با بلازویچ بی نتیجه به پایان رسید (1381/11/01)

روزنامه " اسلوبوجنیه " چاپ سارایوو روز سه شنبه نوشت که "احمــــــد پاشالیچ" مدیر تیم ملی فوتبال بوسنی در گفت وگو با میرسلاو بلازویچ ،از زاگرب کرواسی دست خالی بازگشت و این نشست بی نتیجه به پایان رسید. این روزنامه افزود که پاشالیچ در هفته جاری برای واگذاری مسوولیت تیم ملی بوسنی به بلازویچ، راهــــی زاگرب شده بود.

احمد پاشالیچ گفت: بلازویچ بدلیل نداشتن حمایت و پشتیبانـــی افکار عمومی بوسنی تمایلی به برعهده گرفتن مسوولیت سرمربیگری تیم ملی این کشور را ندارد. این روزنامه نوشت: با توجه به شرایط پیش آمده، در حال حاضر "آلکساندر ریستیچ" ، "بلاژ اسلیشکوویچ" و "ادمیــر اسماییچ" نامزدان اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال بوسنی هستند. " بریز بلکیچ " عضو مسلمان شورای ریاست جمهوری بوسنی در این باره گفت که در زمینه انتخاب بلازویچ برای تیم ملی زیاده روی شده است. وی با شاره به اینکه در بوسنی هرکسی اجازه دخالت در هر امــوری را به خود می دهد، ابراز امیدواری کرد که فدراسیون فوتبال این کشـــور، از چنین مشکلی رهایی یابد.

"بگوویچ" : دیدار تیم های استقلال و فولاد تراژدی بود (1381/11/01)

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت : بازی تیم های فولاد خوزستان واستقلال تهران که می توانست به یک بازی خود تبدیل شود ، متاسفانه به یک تراژدی تبدیل شد.
"وینکو بگوویچ" عصر روز سه شنبه در گفت وگویی افزود: سوال من از فدارسیون فوتبال این است که چرااین مسابقه حساس باید در یک ورزشگاه کوچک انجام شود. وی اظهارداشت:من ازاین بابت ناراحت هستم. بگوویچ اضافه کرد: من در نیمه اول گفتم که بازی قطع شود اما چنین نشد. سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت : اگر آنها می خواهند بازنده شویم بگویند تا ما بدانیم لذا اگر قصد آنها این است که جایگاه ما(فولاد) در ردیف هفتم وهشتم جدول باشد اعلام می کنم تا ما برای این مکانها بازی خودراانجام دهیم زیرا آنها دوست ندارند که یک تیم شهرستانی در بالای جدول باشد بلکه خواهان درصدر قرار گرفتن تیم های تهرانی هستند. بگوویچ گفت :داوربایدبازی رادرنیمه اول تعطیل می کرداماچنین کاری نکرد.
بگوویچ افزود: من از داور مسابقه و ناظر فدراسیون شکایت می کنم زیراداور مسابقه به من اهانت کرده است .

30 بازیکن به اردوی تیم فوتبال نوجوانان ایران دعوت شدند (1382/11/01)

از سوی" علی دوستی" سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران، 30 بازیـــکن برای حضور در اردوی انتخابی این تیم دعوت شدند. این اردو به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور تیـم فــوتبال نوجوانان کشورمان در مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا در سال 2004، که شهریور ماه سال آینده در ژاپن برگزار می شود، صورت می گیرد.

اسامی دعوت شدگان به اردو به شرح زیر است: علیــرضا حقیقی، امیــر عباس دهناد، حسین ابراهیمی، سامان آقازمانـی، سعید زنور، رضا ولی زاده، شهاب یانپی، امیر حسین ابپکچی، علی امیری، عدنان عجرشزاده، سید هادی هاشمی زاده، علی عبیداوی، حسین عساکره، یاسین سعــدی، امین مطور، سلام هجری، حمید رمزی، فرزاد قائمی، فرهاد رضایی، محسن فروزان، میثم مهاجر، بنیامین نوروزی، سینا عشوری، بهزاد سلطانی، یاشاخلیلی، مصطفی آواریان، میلاد حیدری فرد، رسول کر، مقصود محمدنژاد و مهرداد عزیزوند. این اردو از روز سه هفته هفتم بهمن ماه جاری در کمپ تیم های ملی تشکیل می شود.                  

اخبار داغ 

بازگشت سیدمهدی رحمتی به دروازه انتخابات فدراسیون فوتبال با 3 کاندیدا برگزار می شود چهره نگاری مادر و دختری که با جادو و جمبل طلا می دزدیدند آماری حیرت انگیز از مجموع عملکرد زلاتان ابراهیموویچ و ماریو مانژوکیچ حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال تیم عربستان روز سه شنبه تیم فوتبال جام جهانی مربی تیم بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها