Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از جنجال‌های پیش‌آمده از سمتش استعفا داد.

به گزارش ایمنا، بعد از انتشار ویدیویی جنجال برانگیز از صحبت‌های مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و بعد از حدود دو ماه از این اتفاق ناخوشایند لحظاتی پیش مهدی رسول پناه با صدور بیانه‌ای از سمتش استعفا کرد.

در متن بیانیه رسول پناه آمده است: خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیبم شد و تلاش کردم با همه سختی‌ها و تهدیدها باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم که در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه ۹ پرونده را ببندیم به ویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصد اسایه ادب به مردم مازندران نداشتم، عذرخواهی می‌کنم.

امروز و پس از حاشیه‌های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می‌دانم از سوتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل وخونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آن‌ها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آن‌ها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وزیر ورزش تا ساعاتی دیگر استعفای رسول پناه را تأیید خواهد کرد.

کد خبر 469692

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی رسول پناه رسول پناه تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام