Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال افزایش فشارها بر فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، پس از باخت این تیم برابر لستر، مدیران چلسی به دنبال جایگزینی او با یم سرمربی باتجربه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، ششمین باخت چلسی در این فصل از لیگ برتر، موجب شد تا فشارها بر سرمربی این تیم شدت بگیرد. انتظار می رود لمپارد به زودی از نیمکت آبی ها اخراج شود و گفته می شود که مدیران این تیم به دنبال یک سرمربی باتجربه برای جانشینی لمپارد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به رغم خریدهای گران قیمت لمپارد در چلسی و وعده قهرمانی در لیگ برتر، این تیم اکنون در رده هشتم جدول قرار دارد و روز به روز بیشتر در بحران فرو می رود.

رومن آبراموویچ، مالک چلسی، در تابستان بیش از 270 میلیون یورو برای خرید بازیکنانی ماننند کای هاورتز، تیمو ورنر، حمیدزیچ و بن چیلول خرج کرد و بعید به نظر می رسد که او و یا هیچ مدیر دیگری چنین شرایطی را در چلسی بیش از این تحمل کند.

 

 

لمپارد اما پس از باخت دیشب گفت که می تواند این فشارها را تحمل کند و با دانستن اینکه چلسی آماده رقابت نیست، سرمربیگری این تیم را پذیرفته.

لحن لمپارد اما روز به روز تغییر کرده و هر بار وعده رسیدن به روزهای موفقیت چلسی به تاریخ دورتری حواله داده می شود و در مقابل از هواداران می خواهد که صبور باشند.

 

تنها نکته مثبت در کارنامه لمپارد این است که باوجود چنین روند ضعیفی، آبی ها در رده هشتم، فقط 9 امتیاز از بالای جدول جدول فاصله دارند. چلسی هنوز می تواند اوضاع را به نفع خود تغییر دهد، اما ممکن است این کار با یک سرمربی جدید راحت تر باشد. توماس توخل، جولیان ناگلزمان، رالف هاسن‌هوتل، مکس آلگری یا حتی برندن راجرز از لستر گزینه های چلسی برای جانشینی لمپارد هستند. لمپارد در چلسی همیشه یک اسطوره خواهد بود، اما ممکن است مدت زمان زیادی سرمربی این تیم باقی نماند.

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر

 گراهام پاتر فصل آینده به دنیای مربیگری باز می‌گردد. 

طرفداری | پس از گزارش رسانه‌های هلندی مبنی بر ملاقات مدیران آژاکس و گراهام پاتر، این موضوع در انگلیس تایید شد. 

به گزارش گاردین؛ آژاکس به گراهام پاتر علاقه‌مند است و تمایل دارد با انتصاب او، بار دیگر جایگاهش را به عنوان بزرگترین باشگاه هلند پس بگیرد. پاتر در لیست منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن هاخ هم حضور دارد و قصد ندارد عجله کند. با این حال، سرمربی سابق چلسی و برایتون از فرصت همکاری با آژاکس استقبال کرده و مشکلی برای مربیگری در خارج از کشورش ندارد. او در سال 2011 ریسک هدایت اوستروند را برعهده گرفت و پس از قرار دادن این تیم بر بام سوئد و بازگشتش به اروپا، راهی سوانسی شد. پاتر به خونسردی و هوشمندی شناخته می‌شود و به خاطر تاکتیک‌های نوآورانه‌اش مورد تحسین قرار گرفته است. او پس از پیوستن به برایتون در سال ۲۰۱۹، سبک بازی این تیم را متحول کرد و عملکرد درخشانش در آنجا، توجه چلسی را پس از اخراج توماس توخل در ابتدای فصل گذشته جلب کرد. با این حال، حضور پاتر در استمفوردبریج مطابق انتظارها پیش نرفت و او در ابتدای آوریل ۲۰۲۳ اخراج شد.

در محافل فوتبالی این درک وجود دارد که وضعیت آشفته‌ زندگی در چلسی تحت مالکیت تاد بولی و کلیرلیک کپیتال، موقعیت پاتر را دشوار کرده بود. سرمربی انگلیسی فرصت انتقال منچستریونایتد را خواهد داشت اما شیاطین سرخ در این لحظه به نتیجه‌گیری خاصی در مورد آینده اریک تن هاخ نرسیده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ