Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود فعالیت شدید سامانه بارشی در آذربایجان غربی هیچ محوری در استان مسدود نیست و تردد در کلیه محورهای ارتباطی برقرار است.

وی با اشاره فعالیت سامانه قوی بارشی در آذربایجان غربی در مناطق شمالی، غرب و جنوب غربی استان طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: با وجود بارش‌های اخیر در استان تمام محورهای مواصلاتی استان با همت و تلاش شبانه روزی راهداران باز بوده و تردد کامل در آنها برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: محورهای سردشت - مهاباد، سردشت - مرز کیله،  مهاباد - بوکان، پیرانشهر - تمرچین، ارومیه - راژان، ارومیه - سرو، چالدران - شوط، چالدران - آواجیق،  نقده - پیرانشهر،  سردشت - پیرانشهر و نقده - ارومیه از جمله مهمترین محورهای استان را شامل می‌شود که عملیات برفروبی در آنها انجام شده است.

شکری اضافه کرد: برفروبی در مناطقی مثل ماکو - بازرگان و پیرانشهر - تمرچین سنگین گزارش شده و در برخی از محورها نیز عملیات برفروبی خفیف و بصورت نمک پاشی و جلوگیری از یخ زدگی محور بوده است.

وی بیان کرد: طبق  اعلام راهداران در برخی محورها از جمله محور مهاباد - بوکان  و محور برهان، کولاک نیز گزارش شده که رفت و آمد در این محور به سختی و با زنجیر چرخ انجام می گرفت.

وی گفت: راهداران آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۰ خودرو گرفتار در برف را در محورهای مواصلاتی استان نجات دادند که عمده خودرو های نجات یافته در محور های اشنویه - ارومیه ، پیرانشهر - تمرچین و نقده - پیرانشهر بوده است.

به گزارش ایرنا، راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان  و ۶۸ راهدارخانه ثابت و سیار بصورت شبانه روزی حضور دارند و راهها استان را بر حسب اولویت و میزان تردد بازگشایی می کنند.

برچسب‌ها ارومیه ماکو اشنویه آواجیق بوکان نقده مهاباد آذربایجان غربی چالدران سردشت سرو پیرانشهر شوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارومیه ماکو اشنویه ارومیه ماکو اشنویه آواجیق بوکان نقده مهاباد آذربایجان غربی چالدران سردشت سرو پیرانشهر شوط اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:خط‌کشی جاده‌ها نقش موثری در انتقال پیام ترافیکی به رانندگان دارد و در ماه گذشته ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مازندران خط کشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محسن یمینی، اظهار داشت:  خط‌کشی 100 کیلومتر مسیر‌ مواصلاتی استان در یک ماه گذشته انجام شد.

وی گفت:  خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها نقش دارد و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های مواصلاتی از تبعات ایجاد خطوط ترافیکی به شمار می‌آید.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود و در دید راننده قرار می‌گیرد.

یمینی گفت: یکی از اقدامات موثر ایمنی جاده‌ای که در کاهش حوادث و در سفر‌های برون شهری نقش دارد اجرای خط کشی ترافیکی بوده که پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به  رانندگان می‌دهد.

وی افزود: اداره کل  راهداری  به منظور افزایش ایمنی راه‌ها و هدایت وسایل نقلیه و تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران