Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به آماده باش راهداران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمال کولاک در برخی محورهای مواصلاتی استان وجود دارد. - اخبار استانها -

کلیم الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار داشت:  با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمال کولاک در برخی محورها وجود دارد و از دیشب بارش برف در شمال استان آغاز شده است و هم‌اکنون نیز شاهد بارش‌ها در محور  مشگین‌شهر-پارس آباد، بیله سوار و گرمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که محور مشگین به پارس‌آباد کولاک نسبی وجود دارد، افزود: شدت بارش‌ها از امروز بیشتر خواهد شد که راهداران استان با تمامی امکانات و تجهیزات کامل در  آماده باش هستند و در محل‌های تعیین شده مستقر شده‌اند.

تحقیق و تفحص از سازمان راهداری در دستور کار کمیسیون عمران مجلسهواشناسی ایران 99/11/1| برف، باران و وزش باد شدید در 16 استان/ کاهش 20 درجه‌ای دما در برخی مناطق از امشبکاهش تردد در جاده‌های کشور/ بارش برف و باران در جاده‌های 6 استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان 230 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین را در محورهای مواصلاتی مستقر کرده و از 133 سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه‌ها نیز استفاده می‌کند. 

وی  افزود: از همشهریان و کسانی که قصد سفر دارند درخواست می‌شود حتما با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و از داشتن تجهیزات زمستانی به همراه خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای‌پیام/131/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حادثه اول طی اعلام مردمی خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور روستای کرتگل به شهر آلونی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برجا ماندن چهار مصدوم در این حادثه، ادامه داد: نیروهای امدادی پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه و مصدومین و انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی آن‌ها را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مثنوی با اشاره به وقوع حادثه دوم مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین با تراکتور در نزدیکی سه راه گوشکی، عنوان کرد: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دو مصدوم در برداشت که یک نفر از مصدومین به‌صورت سرپایی درمان و مصدوم بعدی نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 6090509

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا