Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:07:22 GMT

مانژوکیچ: میلان نگران من نباشد!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۸۳۸۰

مانژوکیچ: میلان نگران من نباشد!

ماریو مانژوکیچ مشتاق بازی کردن و قرار گرفتن در ترکیب تیم میلان است.

به گزارش "ورزش سه"، شایعات به حقیقت پیوسیت و بالاخره باشگاه میلان اعلام کرد برای انتقال شش ماهه ماریو مانژوکیچ با او به توافق رسیده است. حالا این ستاره باتجربه و کروات از همبازی شدن با زلاتان ابراز رضایت کرده و از انتقال به میلان با این پیشینه بزرگ بسیار خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماریو مانژوکیچ گفت: "دلایل مختلفی برای انتخاب میلان وجود دارد. روسونری باشگاهی با پیشینه ای عظیم بوده است و بلندپروازی های من را برآورده می کنیم. همه ما می دانیم نام میلان یادآور چه چیزی است. من اخیرا سخت تمرین کردم تا باشگاه مهمی مانند میلان برای خریدم وارد عمل شود. در این مدت تمرینات زیادی انجام داده ام و نزدیکان من می دانند که چقدر تلاش کرده ام تا اطمینان یابم آماده فتح عناوین قهرمانی هستم، بنابراین میلان نگران سطح آمادگی من نیست.

 

 

خوشحالم که سیمون کیائر اینجاست، من او را از زمان حضور در ولفسبورگ می شناسم و ما اوقات خوبی را با هم در آن تیم گذراندیم. او با عملکرد خود ثابت کرده که ستون میلان است. چند روز پیش نیز با آنته ربیچ تماس گرفتم و به او گفتم راهی میلان می شوم.

 

هم تیمش شدن با زلاتان؟ من از جوانی روند پیشرفت زلاتان را دنبال می کردم و حالا خوشحالم که بالاخره با او هم تیمی شده ام. هر دو ما تشنه موفقیت هستیم. زلاتان هنوز یک جانور درنده در زمین است و من نیز سعی خواهم کرد که مانند او باشم. من فکر می کنم ما در کنار هم بسیار خوب ظاهر خواهیم شد.

 

باشگاهی مانند میلان همیشه اهداف و آروزهای های بزرگی دارد. اما من به این مسئله عادت دارم و مشکلی نیست، زیرا به همین دلیل است که ما فوتبال بازی می کنیم. میلان باشگاهی خاص است. وقتی نام میلان را می آورید همه می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنید. تاریخ میلان فوق العاده است و قهرمانان بزرگی در اینجا بازی کرده اند. کل دنیا شیفته میلان است و من نمی توانم برای شروع صبر کنم."

الدحیل آث میلان ماریو مانژوکیچ زلاتان ابراهیموویچ قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الدحیل آث میلان ماریو مانژوکیچ زلاتان ابراهیموویچ قطر ماریو مانژوکیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم

یکی از مقامات ارشد حماس که نام او فاش نشده در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «اشغالگران با اصرار بر ادامه جنگ مانع از توافق می‌شوند. رژیم صهیونیستی به دنبال معامله‌ای برای بازپس گیری اسرای خود است بدون اینکه این موضوع را با پایان دادن به تجاوز مرتبط کند». 

به گزارش الجزیره، مقام حماس تاکید کرد که این گروه «تحت هیچ شرایطی با توافقی که به صراحت شامل توقف جنگ در غزه نباشد» موافقت نخواهد کرد.

وی گفت: «بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع اصلی برای دستیابی به توافق است. اطلاعات ما تایید می‌کند که نتانیاهو به دلایل شخصی مانع از توافق شده است». 

در حال حاضر گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات با میانجیگران مصری و قطری وارد مرحله حساسی شده و برخی منابع مصری از «پیشرفت» در آن خبر داده‌اند. در همین حال، اسامه حمدان، یکی از رهبران حماس تاکید کرده که برای حصول توافق، نباید هیچ حمله‌ای به غزه صورت بگیرد که قطعا شهر رفح نیز جزء آن خواهد بود. 

بنیامین نتانیاهو قبلا مدعی شده بود که در صورت حصول یا عدم حصول توافق، طرح حمله به رفح را عملی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا