Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال به دنبال جلب رضایت هروویه میلیچ و بازگرداندن او به ایران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماجراهای استقلال و میلیچ به مرحله حساسی رسیده و مدیران استقلال به دنبال جلب رضایت میلیچ برای بازگشت به ایران هستند.

از همین رو کاظم قیم، معاون بین الملل باشگاه استقلال با هروویه میلیچ، مدافع کروات آبی‌پوشان تماس گرفته و در خصوص اتفاقات اخیر با وی صحبت هایی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ چند روز قبل به دلیل دلخوری از یک سری مسائل از قبیل نیمکت نشینی و عدم حضور در ترکیب تیم، راهی کشورش شد.

حالا به فوتبالی خبر رسیده که احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال و همچنین محمود فکری، سرمربی تیم خواهان برگشت این مدافع کروات هستند و از طریق کاظم قیم با وی تماس گرفته اند.

میلیچ در صحبت با معاون بین الملل باشگاه، شرط بازگشت به باشگاه استقلال را تمدید قراردادش با این تیم عنوان کرده و به هیچ وجه صحبتی از مسائل مالی و دریافت مطالباتش حتی به صورت کامل نداشته است. قرار است باشگاه استقلال تا روز یکشنبه، پیشنهادی رسمی تمدید قرارداد برای این بازیکن کروات ارسال کند.

بدیهی است در صورتی که توافق برای بازگشت میلیچ حاصل نشود، میلیچ قراردادش را با استقلال فسخ خواهد کرد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال میلیچ کاظم قیم باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز

ایسنا/البرز رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز از  برقراری بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی شادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری ۴۳۴ هزار و ۱۰۳ تماس با سامانه ۱۴۱  استان البرز گرفته شد که از این تعداد ۷۸۱۵  تماس توسط  کارشناسان این اداره کل پاسخ داده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

وی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

شادفر تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!