Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رییس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی از محدودیت دید در کلیه محورهای مواصلاتی استان خبرداد.

سرهنگ حسین زاده در خصوص اخرین وضعیت آمد و شد جاده های مواصلاتی استان افزود: درکلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف و باران همراه با کولاک شدید برف و محدودیت دید هستیم و تردد در محورهای ارومیه به رژان، ارومیه به اشنویه، مهاباد به سردشت و مهاباد به بوکان و شاهیندژ به تکاب به علت کولاک شدید و محدودیت دید بسیار به کندی و فقط با زنجیر چرخ میسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی انتظامی استان، وی از رانندگان خواست از هرگونه ترددو سفر بین شهری به جد خودداری کنند.

سرهنگ تاکیدکرد:  در صورت ضرورت سفر حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند و همواره با سرعت مطمئنه حرکت بکنند و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود