Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:56:40 GMT

شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۱۹۴۳

شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در این مراسم که دبیر شورای عالی فضای مجازی و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط، حضور داشتند، دژپسند گفت: مسیر اقتصاد هوشمند مسیری بازگشت ناپذیر است و ممکن است شتاب حرکت در این مسیر کند یا تند شود اما حرکت در این مسیر برگشت ناپذیر است.

وی افزود: اقتصاد هوشمند تنها با ایفای نقش فعالانه و محوری بخش خصوصی در سیاستگذاری و تنظیم گری تحقق خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواهیم به جایگاه مناسب در عرصه اقتصاد بین المللی دست یابیم باید به دنبال ارائه خدمات نوین در بستر اقتصاد هوشمند باشیم و در این راستا باید به دنبال کاهش هزینه‌ها در تولید، بهبود قیمت و کیفیت و ارائه خدمات نو باشیم.

وی ادامه داد: اقتصاد هوشمند یک رشته از فعالیت‌ها است که نیاز به نقشه راه جامعی دارد و در این راه باید پر انرژی و با قدرت به جلو حرکت کرد. یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد ایفای نقش محوری توسط بخش خصوصی است و باید با چابک کردن امور و محول کردن کارها به مردم و بخش خصوصی به این روند شتاب داد.

وزیر اقتصاد در ادامه گفت: یکی از مراکزی که از عملکرد آن رضایت کامل دارم، مرکز فناوری و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد است. با همدلی بین دستگاهی، کریدوری برای همراهی بیشتر در راستای شکل گیری محیط تنظیم گری هوشمند که زمینه ساز توسعه اقتصاد هوشمند است، شکل خواهد گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن دژپسند وزیر اقتصاد اقتصاد بین الملل آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن اقتصاد هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از تغییر بخشی از مسیر‌های پایانه دولت‌آباد اتوبوس شهری به دلیل اقدامات عمرانی برای رفع فرونشست زمین در بخشی از خیابان شهید رجایی و رفع مشکل طی ساعات آینده خبر داد.

علی مزیدی مسیر مسدود شده را بخشی از خیابان ایرانشهر از چهاراه ایرانشهر تا میدان شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: از این رو روال حرکت اتوبوس‌های مسیر شماره ۵۵ که از پایانه دولت آباد حرکت کرده و بعد از طی خیابان کاشانی به پایانه جانباز می‌رسند، تغییر کرد.

وی همچنین از تغییر حرکت مسیر ۳۳ از پایانه دولت آباد و خیابان مهدی و مسیر ۲۳ از پایانه دولت آباد به خیابان امام، خیابان مهدی و خیابان مسکن و شهرسازی خبر داد و خواستار صبوری شهروندان تا زمان مرمت مسیر مزبور و استفاده از خطوط جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مسیر‌های جایگزین تردد را خیابان شهید مطهری، میدان آزادی، خیابان فرخی معرفی کرد و افزود: مسیر به زودی بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد