Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:07:27 GMT

پدر شهید اسحاق اسطحی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۳۳۸۹

پدر شهید اسحاق اسطحی آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حاج غلام اسطحی پدر شهید اسحاق اسطحی از شهدای محله الشهداء بندرعباس پس از سال‌ها دوری از فرزندش شب گذشته در سن ۸۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع پیکر این پدر شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امروز پنجشنبه ۲ بهمن ماه در بهشت زهرا(س) بندرعباس برگزار می شود.

شهید اسحاق اسطحی یادگار حاج غلام و جاریه بیستم دی ماه ۱۳۴۴ در شهرستان بندرعباس چشم به جهان گشود، خانواده این شهید عزیز از طبقه و قشر متوسط بود و پدرش به شغل بنایی می پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید اسطحی در سن ۱۶ سالگی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و مدتی بعد به عنوان پاسدار لشکر ۴۱ثارالله به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

این شهید دلاور پس از حضور غیرتمندانه در عملیات های والفجرمقدماتی، والفجر۳، والفجر۴، بدر، خیبر و والفجر ۸ در سن بیست ویک سالگی،دهم تیرماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک(آزاد سازی مهران) در ارتفاعات قلاویزان، از ناحیه سر وسینه مورد اصابت ترکش خمپاره دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: آسمانی شد هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانی یوسف آسمانی به زمین رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ امروز مردم ایلام به پاس قدرشناسی به استقبال یکی از فرزندان زهرا (س) آمدند.
بزرگمردی که پا جای رد پای مادر شهیدش گذاشت و در گمنامی ۴۱ ساله اش، در ناکجا آباد زمین پنهان شد و حالا آسمان، نشانی اش را به زمین فرستاد تا خاک این دیار از ستاره خالی نماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • نشانی یوسف آسمانی به زمین رسید
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است