Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت صبح پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی گفت: انسان ظالمی چون دونالد ترامپ که دستش به خون پاک‌ترین انسان‌ها آلوده است دوره اش به سر آمد و تمام نیات پلیدی که برای ایجاد بحران و آشوب در ایران در سر داشت، گریبان کشور خودش را گرفت و اکنون آمریکا درگیر انبوهی از مشکلات امنیتی، سیاسی و اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سفرهای استانی دولت در راستای انجام دو مأموریت همزمان انجام می‌شود گفت: بیان مسائل و مشکلات از طرف مسئولین استانی و بیان سیاست‌های کلی کشور از طرف مسئولین کشوری مأموریت مهم ماست که در قالب مأموریت اول همه دستگاه‌های اجرایی استانی موظف به ارائه گزارش‌ها و برنامه‌ها هستند تا در قالب سفرهای استانی دولت به آنها رسیدگی شود.

وی افزود: در سفرهای گذشته ۱۱۷ پروژه برای توسعه استان خراسان رضوی با اعتبار حدود ۳ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تا الان با توجه به افزایش هزینه‌ها بیش از ۴ هزار میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است و حدود ۶۰۹ میلیارد تومان دیگر باید به این پروژه‌ها اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به مصوبات سفر فعلی به خراسان رضوی گفت :۵۲ پروژه دیگر با اعتباری حدود هزار میلیارد تومان تا پایان دولت فعلی به پایان خواهد رسید که این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف و در تمامی شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد. همچنین علاوه بر آن ۱۲۰ پروژه هم با اعتبار بالغ بر ۱,۵۰۰ میلیارد تومان در راستای جهش تولید تکمیل خواهد شد که با افتتاح این پروژه‌ها برای حدود ۳۴ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تأکید امام (ره) و مقام معظم رهبری بر رسیدگی به محرومان گفت: ساخت مسکن برای محرومان و حمایت از آنها از اولویت‌های دولت است که در همین راستا ۴ هزار واحد مسکونی در سفر فعلی تحویل داده می‌شود. البته در سفر گذشته ۸ هزار واحد مسکونی از جمله ۲ هزار واحد برای حاشیه شهر مشهد تصویب شد که تا الان به بهره برداری نرسیده است که نیازمند رفع موانع است.

نوبخت با بیان اینکه در شهرهایی مثل زاهدان برای حاشیه شهر ردیف بودجه مستقل تخصیص داده شده که نتیجه پیگیری مسئولین استانی است افزود: دولت برای تخصیص اعتبار برای حاشیه مشهد مشکلی ندارد. وضعیت حاشیه شهر مشهد به هیچ عنوان زیبنده این شهر نیست و مشکلات آن باید مرتفع شود.

نوبخت با اشاره به پایان دوره دونالد ترامپ هم افزود: این انسان ظالم که دستش به خون پاک‌ترین انسان‌ها آلوده شد دوره اش به سر آمد و تمام نیات پلیدی که برای به آشوب کشیدن اوضاع ایران داشت گریبان کشور خودش را گرفت و اکنون آمریکا به یک پادگان بزرگ با انبوهی از مشکلات امنیتی و اقتصادی شده است.

کد خبر 5127273

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان برنامه و بودجه استانداری خراسان رضوي محمدباقر نوبخت ویروس کرونا شیراز کرمانشاه بارش برف آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد،‌ درحالیکه همزمان با سفر موفقیت آمیز «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان، آمریکا در ادامه سنگ اندازی‌های خود را تقویت مناسبات دو کشور همسایه، دولت اسلام آباد را از خطر تحریم احتمالی آگاه ساخت، بسیاری از کارشناسان، اندیشمندان و کاربران شبکه‌های اجتماعی این کشور این رویکرد را محکوم کردند.
«علامه عارف واحدی» دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان در پیامی اعلام کرد: تهدیدات دولت اسلام آباد از سوی آمریکا همزمان با امضای تفاهم‌نامه‌های تجاری میان ایران و پاکستان را به شدت محکوم می‌کنیم.
وی افزود: مردم پاکستان از دولت خود توقع دارند قاطعانه در مقابل این رویکرد آمریکا ایستاده و منافع ملی پاکستان را در اولویت قرار دهند.
«ملیحه لودهی» نماینده سابق پاکستان در سازمان ملل نیز در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره روابط ایران و پاکستان گفت: این موضوع که روابط خوب ایران و پاکستان مطابق با منافع آمریکا نیست، هیچ اهمیتی ندارد.
وی با تاکید بر اهمیت سفر موفق رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان افزود: روابط دولت اسلام آباد با کشور‌های همسایه باید مطابق با منافع ملی باشد.
همچنین بسیاری دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی در پاکستان در پست‌هایی این رویکرد تکراری آمریکا مبنی بر سنگ اندازی در روابط ایران و پاکستان را محکوم کرده و خواستار موضع قاطع دولتمردان اسلام آباد شدند.
گفتنی است پس از امضای ۸ سند همکاری میان ایران و پاکستان در بخش‌های مختلف از جمله حوزه تجاری در جریان سفر آقای رئیسی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی پیرامون این تفاهم‌نامه‌ها گفت: کشور‌های علاقه‌مند به توسعه روابط تجاری با ایران باید خطر تحریم‌های اقتصادی را نیز در نظر بگیرند.

 

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی