Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که ترامپ کاخ سفید را در میان خشنودی جهان از رفتن او ترک کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، «داوود شهاب» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تغییر دولت در ایالات متحده اظهار داشت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا پس از اینکه سال‌های دشواری در روزهای ریاست جمهوری وی بر همه جهانیان گذشت و تهدیدی برای امنیت و ثبات در سراسر جهان بود کاخ سفید را در میان رضایت و خشنودی همه جهان ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی با تاکید بر اینکه ترامپ رفت و سرزمین فلسطین برای ما باقی ماند افزود که دونالد ترامپ در همه این سال‌ها تلاش کرد تا هر کاری برای تحقق هدف سیطره رژیم صهیونیستی بر قدس و کرانه باختری و جولان اشغالی سوریه انجام دهد.

این عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد آنچه که برای ترامپ و شکست نقشه های او اتفاق افتاد نخستین و مهمترین درس برای همه کسانی است که بعد از او روی کار می آیند. هیچ کس قادر نخواهد بود حتی یک وجب از سرزمین فلسطین را بگیرد و هیچ کس نمی‌تواند حق ما را در کشور و سرزمین مادری خودمان سلب کند. اما درس دوم مربوط به سازشکارانی است که خودشان را فروختند و کسانی که ثروت کشورشان را تقدیم ترامپ کردند.

هنیه خواستار اجماع جهان اسلام درباره طرح راهبردی حمایت از فلسطین شدبیانیه پایانی نشست روسای کمیسیون‌های روابط خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین

وی تاکید کرد، مفاد درس دوم به سازشکاران با رژیم اشغالگر صهیونیستی این است که شما همه چیز خود را از دست دادید و شرمساری و ننگ را به جان خریدید؛ اما کسانی که با استبداد و استکبار آمریکا در دوره دونالد ترامپ مقابله کردند اکنون احساس پیروزی می کنند ، آنها قوی تر شدند و با قدرت بر چالش ها غلبه کردند.

وی تصریح کرد که ملت فلسطین اکنون در برابر مجموعه ای از واقعیت ها قرار گرفته که واضح بوده و آن پایبندی به ایستادگی و ثبات است نه مذاکره.

این مقام جهاد اسلامی خاطرنشان کرد، رژیم های عربی دست به دست ترامپ دادند و فلسطینیان را رها کردند. آمریکا حامیان فلسطین و آرمان آن را با جنگ و تحریم و محاصره تهدید کرد اما ملت فلسطین همچنان به مقاومت و ایستادگی خود ادامه می دهند.

داوود شهاب تاکید کرد که موضع ثابت جهاد اسلامی این است که حسابی روی مذاکره و یا سازش باز نکرده‌ایم و موضع ما تعهد به مقاومت و استواری ملتمان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور بر ذوب‌آهن فائق آمد و به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی راه یافت.

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر یک تی‌تی‌ها در ضربات پنالتی به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان تبریزی با این پیروزی به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی راه یافتند.

تراکتور یک (۳) ذوب آهن یک (۱)

مکان: ورزشگاه یادگارامام (ره)

زمان: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

ساعت ۱۸:۳۰

داور: امیر سامان سلطانی

کارت زرد: شجاع خلیل‌زاده، محمد قریشی، پویا مختاری

کارت قرمز: -

گل‌ها:

گل اول تراکتور (دقیقه ۴۶ توسط مهدی هاشم نژاد):

پاس بلند به درون محوطه جریمه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند وینگر تراکتور دروازه خالی را باز کرد و گل اول مسابقه به ثمر رسید.

گل اول ذوب آهن (دقیقه ۶۰ توسط محمد حسین اسلامی):

حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد که به درون محوطه نفوذ کند و با ضربه بغل پا دروازه این تیم را باز کند.

ترکیب:

تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز (سیامک نعمتی)، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین‌زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (ارسلان مطهری)

سرمربی: حمید مطهری

ذوب آهن:

پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجیر علیاری)، محسن آذرباد (فردین یوسفی)، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح (دانیال ایری)، مهردادرضایی (پویا مختاری) و محمدحسین اسلامی‌

سرمربی: محمد ربیعی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی