Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:11:56 GMT

صادرات و تامین نیاز داخلی علت دپوی سیب درختی!

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۶۷۴۵

مدیر کل دفتر میده‌های سردسیری وزارت جهاد کشاورزیبا بیان اینکه ذهیره سازی سیب درختی دوره‌ای ۶ تا ۷ ماهه است گفت: بر این اساس بخشی از محصول در اختیار بازار قرار می‌گیرد و بخش مهم دیگری از محصول هم صادر می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای حسنی در ارتباط با برنامه پیگیری شبکه خبر افزود: با حمایت مجموعه‌های ذیربط، صادرات تاکنون خوب بوده و امیدواریم مجموعه‌های دخیل سبب تداوم صادرات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ارائه آماری گفت: میزان تولیدی سیب درختی سال ۹۹ بر اساس آمار استان‌های مختلف حدود ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تن بوده است که در مقایسه با سال قبل که ۴ میلیون و ۸۰ هزار تن بوده حدود ۱ درصد افزایش تولید داشته ایم.

آقای حسنی افزود: ۵۰۰ هزار تن از این سیب تابستانه است که به بازار عرضه می‌شود و ۹۰ درصد مابقی هم سیب پاییزه است که در سردخانه‌ها ذخیره می‌شود.
وی همچنین گفت: امسال در مقایسه با ۱ میلیون و ۲۹۰ هزار تن سال قبل افزایش ذخیره سازی داشته ایم.
آقای حسنی همچنین گفت: ۳ ماه بهمن، اسفند و فروردین و حتی تانیمه اردیبهشت کار روانه سازی سیب به بازار داخلی و صادرات ادامه پیدا می‌کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کشاورزی ، سیب درختی ، دپو ، ذخیره سازی ، بازار داخلی ، صادرات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشاورزی سیب درختی دپو ذخیره سازی بازار داخلی صادرات سیب درختی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن

مجید صالحی امیر گفت: بیشتر شهر‌های استان مشکل چندانی در تامین اراضی مورد نیاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نداشتند و تنها تامین بخشی از زمین‌های ۲ شهر همدان و ملایر برای ما بسیار مهم بود.

او با بیان اینکه ۸۶ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان مربوط به شهر‌های همدان و ملایر هستند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش باقی مانده نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: رتبه همدان در بخش‌های مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۳۱ کشوری به رتبه ۱۶ ارتقا یافت.

صالحی‌امیر گفت: با حمایت‌های انجام شده همدان در زمینه افتتاح و تحویل واحد‌های مسکن رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

او گفت: هم اکنون تعداد واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد