Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:17:42 GMT

افتتاح ۴ هزار واحد مسکن محرومین در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۷۸۰۳

افتتاح ۴ هزار واحد مسکن محرومین در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی ۴ هزار واحد مسکن محرومین در خراسان رضوی با دستور محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور افتتاح شد.

محمدباقر نوبخت در افتتاحیه ۴ هزار واحد مسکن محرومین خراسان رضوی در یکی از واحدهای مسکونی نو احداث روستای رادکان شهرستان چناران اظهار کرد: در کمتر از یک سال گذشته کلنگ‌زنی ۸ هزار واحد مسکونی را آغاز کردیم که ۴ هزار واحد آن آماده شد و ۴ هزار واحد دیگر در شرف اتمام است و امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ۲ هزار واحد نیز در حاشیه شهر مشهد مورد برنامه‌ریزی بود، البته متاسفانه به دلیل موضوعات مربوط به حاشیه شهر مشهد از برنامه عقب است وگرنه هیچ مشکل مالی و اجرایی بابت بهره‌برداری آن نداشتیم. همچنین حدود ۱۱۰ هزار واحد مسکن محرومین دیگر در سایر استان‌های کشور در حال اجرا داریم که بیش از ۲۵ هزار واحد آنان نیز تحویل شده و در سفرهای آتی استانی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: باید خدا را شاکر باشیم که به ما توفیق داد تا در یک اقدام خداپسندانه توانستیم در جهت تامین واحدهای مسکونی برای انسان‌هایی که نیازمند مساعدت در احداث واحد مسکونی بودند گام خوبی برداریم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: بی تردید فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و تاکیدهای بنیان‌گذار انقلاب و مقام معظم رهبری، رسیدگی به احوال و اوضاع نیازمندانی است که تامین نیازهای اولیه ‌آنان را وظیفه خود می‌دانیم. امیدوارم این واحدها بر ساکنین و مالکینش مبارک باشد. از بنیاد مسکن که در احداث این واحدها کوشا بوده قدردانی می‌کنم و امیدوارم بلافاصله در تکمیل واحدهایی که کلنگ آنان را زده است اقدام کند.

علیرضا تابش در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در رابطه با افتتاح ۴ هزار واحد مسکن محرومین بیان کرد: ۴ هزار واحد دیگر تا چند ماه آینده تحویل داده خواهد شد و به لحاظ اعتباری هیچ مشکلی نداریم و تمام اعتبارات و تسهیلات آن فراهم شده است.

وی گفت: این خانه‌ها تماما با پول دولتی و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مردم قرار داده می‌شود. ۳۵ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به اتمام رساندیم و برخی از واحدهای دیگر در شرف پایان قرار دارد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای احداث این واحدهای مسکونی ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان نیز تسهیلات ارزان قیمت در اختیار محرومان قرار خواهیم داد و اگر کسی مشکلاتی داشته باشد از منابع داخلی خودمان کمک خواهیم کرد و خانه‌ها را تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ۴ هزار واحد مسکن محرومین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، «ارسلان مالکی» با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می گیرد.

مالکی همچنین برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استانها نیز اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است