Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ۲۲ ساله و نروژی رئال مادرید به احتمال زیاد تا پایان ماه جاری میلادی با انتقالی قرضی به آرسنال می پیوندد.

خبرگزاری میزان - به ادعای منابع رسمی از باشگاه آرسنال، این تیم لندنی مذاکراتش برای خرید قرضی مارتین اودگارد، وینگر ۲۲ ساله و نروژی رئال مادرید را آغاز کرده است.

به ادعای «MailOnline» توپچی‌های لندن با توجه به ضعف محسوس در خط تهاجمی خود تمایل بسیار زیادی برای خرید این هافبک خلاق و گلزن نروژی دارند و این باشگاه لندنی از هفته پیش مذاکراتش با رئال مادرید را شروع کرده است اما از آن جایی که مدیران باشگاه مادریدی قصد فروش دائمی اودگارد را ندارند این انتقال قرضی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ستاره ۲۲ ساله نروژی با توجه به مدت زمان بسیار کوتاهی که برای حضور در اندیشه‌های تاکتیکی زیدان دارد علاقه مند است تا پایان این ماه با قراردادی قرضی راهی آرسنال شود.

 

بیشتر بخوانید: بازگشت ماتیپ به تمرینات لیورپول

انتهای پیام/

برچسب ها: رئال مادرید آرسنال مارتین اودگارد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرسنال رئال مادرید آرسنال مارتین اودگارد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت به حضورش در رئال مادرید ادامه دهد و قرارداد جدیدی را با این باشگاه تا تابستان سال 2027 به امضا رساند و امیدوار بود که بتواند جایش را در ترکیب این تیم باز کند. 

اما شرایط مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و او در این فصل حتی نتوانست به اندازه فصل قبل فرصت برای بازی پیدا کند و این موضوع به هیچ وجه به مذاقش خوش نیامده و شرایط را برایش دشوار کرده است. رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر بارها اخباری را درباره نارضایتی او منتشر کرده بودند. 

حالا نشریه رلوو خبر داده است که سبایوس به زودی جلسه مهمی را با مدیران رئال مادرید برگزار خواهد کرد تا شرایط را برای آینده مشخص کند. قرار است در این جلسه به صورت مفصل درباره این که این بازیکن باید به حضور در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد یا خیر بحث شود. 

پیش از این گفته شده بود که باشگاه اتلتیکو مادرید علاقه بسیار زیادی به جذب سبایوس دارد و این احتمال وجود دارد که برای به خدمت گرفتنش در پنجره تابستانی پیش رو اقدام کند اما باید دید که تصمیم نهایی او چه خواهد بود و مذاکراتش با مدیران رئال چه سرانجامی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!