Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: روحیه جهادی سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» این روزها به الگویی برای مقابله با کرونا توسط فعالان کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک تبدیل شده است.

«زهرا جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: روحیه جهادی سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» این روزها به الگویی برای مقابله با کرونا توسط فعالان کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: فعالان این کانون در کنار سایر گروه ها و نهادهای مردمی و با همکاری در اجرای طرح سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» به نیازمندان کمک راسانی می کنند.

 

وی ابراز کرد: طرح قرارگاه «حاج قاسم سلیمانی» در راستای کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا با همکاری هیئت امنا، پایگاه بسیج، امام جماعت مسجد جامع و اعضا و مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت در روستای کاکلک اجرا شد.

 

جعفری گفت: این طرح به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه و در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» بسته های معیشتی با همکاری ارکان مسجد جامع روستای کاکلک توسط اعضای کانون قرآن و عترت بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: این رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه با تأسی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کمک‌رسانی به نیازمندان و آسیب ‌دیدگان ناشی از کرونا و با مشارکت آحاد مردم و خیرین اجرا شده است.

 

جعفری افزود: در این مرحله از مواسات و همدلی مؤمنانه که در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عملیاتی شده، ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندانی که از قبل توسط هیئت امنا، پایگاه بسیج، امام جماعت مسجد جامع روستای کاکلک، اعضا و مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت شناسایی شده‌اند توزیع ‌شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تاکنون، اقدامات مؤثری در حوزه پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان به این بیماری توسط کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک صورت گرفته است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: روستای کاکلک طرح شهید سلیمانی کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت حاج قاسم سلیمانی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون