Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:26:11 GMT

بهترین هدیه هجده سالگی: بازی در کمپ نو

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۳۶۱۲

بهترین هدیه هجده سالگی: بازی در کمپ نو

ایلاس موریبا، بازیکن جوان بارسلونا، پس از اولین بازی خود برای کاتالان ها راجع به تجربه اش صحبت کرده است.

به گزارش"ورزش سه"، در برد پر حرف و حدیث شب گذشته بارسلونا برابر کورنیا در کوپا دل ری، هافبک جوان و متولد گینه تیم دوم بارسا 74 دقیقه از سوی رونالد کومان به زمین فرستاده شد. ایلاس موریبا گفته است که پیش از این بازی خواب به چشمانش نمی آمد و نتوانسته بخوابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن 18 ساله توانست برای اولین بار در ترکیب بارسلونا قرار گرفته و از ابتدا برای این تیم برابر کورنیا به میدان برود و پیش از تعویض با سرخیو بوسکتس 74 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.

موریبا توانست در این بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و بارسا نیز با گل های دمبله و برایتویت در وقت های اضافه پیروز این دیدار شد و به مرحله بعد صعود کرد.

پس از بازی دیشب ایلاس موبیلا که بازیکن تیم دوم بارسلونا است، به بیان احساسات‌اش در مورد بازی کردن برای بارسلونا و همچنین قصدش برای استفاده از تک تک فرصت های پیش رو صحبت کرده است.

 

موریبا در این باره گفت: "احساس فوق العاده ای است. از لحظه ای که سرمربی به من گفت قرار است بازی کنم، همه چیز خیلی خوب بود. من رفتم خانه و نتوانستم بخوابم.

من در این تیم واقعا راضی و خوشحالم، مخصوصا از سرمربی بسیار ممنونم و همچنین از همه هم تیمی هایم که این فرصت را برای من فراهم کردند که خوب بازی کنم.

 

 

من روز به روز پیش می روم. این باشگاه است که تصمیم می گیرد در تیم یک بازی کنم یا تیم دوم. من باید سرم به کار خودم باشد و حواسم باشد که من بازیکن تیم دوم هستم."

 

ایلاس روز سه شنبه تازه هجده ساله شد و بازی در کمپ نو را بهترین هدیه تولد نامید. او افزود: "این بهترین هدیه‌ای است که من می توانستم داشته باشم و بسیار از کومان سپاسگزارم."

 

ایلاس موریبا برای تیم زیر 17 سال و زیر 18 سال اسپانیا بازی کرده، اما هنوز هم مجاز است تا در دیدارهای رسمی برای زادگاه‌اش گینه و یا لیبی که زادگاه پدرش است فوتبال بازی کند.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا تیم دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی که انتقال پر سر و صدایی در تابستان از فولاد خوزستان به السد داشت، در نخستین سال لژیونر شدن و بازی در لیگ ستارگان قطر در آستانه کسب افتخار مهمی قرار دارد تا فصل رویایی او تکمیل شود.

تیم فوتبال السد از ساعت 19 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل 24-2023 در لیگ ستارگان قطر را برگزار کند که محمدامین حزباوی می‌تواند در جدال با هافبک ایرانی حریف، یک شب درخشان را داشته باشد و در نهایت هم جام قهرمانی بگیرد.

در شرایطی که فقط دو بازی از لیگ ستارگان قطر باقی مانده، یاران حزباوی 46 امتیازی هستند و فاصله 5 امتیازی با الریان و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول در این رقابت‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانند با کسب پیروزی مقابل الشمال در بازی فردا شب، قهرمانی خود را قطعی کنند.

محمدامین حزباوی 20 ساله که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر 18 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن، عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، می‌تواند فردا شب به جام برسد و در فصل جاری افتخارآفرینی کند.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!