Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@17:45:43 GMT

وضعیت شیوع کرونا در ۶ شهرستان لرستان آبی شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۱۹۲

وضعیت شیوع کرونا در ۶ شهرستان لرستان آبی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، آخرین وضعیت شهرستان‌های لرستان به لحاظ شیوع کرونا را اعلام کردند.

در این راستا شهرستان‌های زرد استان شامل خرم آباد، ازنا، الیگودرز، دلفان و سلسله هستند و شهرستان‌های آبی نیز شامل بروجرد، کوهدشت، دورود، پلدختر، رومشکان و چگنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد همچنان در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد برقرار است.

کد خبر 5127955

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان استانداری لرستان ویروس کرونا بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر خطبه های نماز جمعه شهرکرد شیوع کرونا شهرستان کرج قوه قضاییه عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان، ظهر امروز در حاشیه پلمب یکی از تالارهای خرم‌آباد بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم‌آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم‌آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمب تالار صادر گردید.

دیگر خبرها

  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد