Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه قم که در مصلی قدس و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا صد سال با استعمار خون ملت‌ها را مکیده است، گفت: رژیم مستکبر و زورگو آمریکا در درون جامعه خود با مشکلات و آسیب‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و شکاف طبقانی مواجه شده است که این زمینه‌های بیماری درونی در شورش‌های مختلف امسال ایالات متحده ظهور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه قم با اشاره به اینکه در چنین شرایطی برخی افراد از روی آگاهی یا آگاهی نداشتن آن چنان آمریکا را خوب جلوه می‌دهند که گویا به بهترین نحو رفتار سیاسی و انسانی را دارا است، افزود: آمریکا در عرصه خارجی و نظم جهانی بیشترین ظلم را متوجه کشورهای دیگر کرده و در سطح بین‌المللی بیشترین جنگ افروزی و اشغالگری را داشته و این کشور بزرگترین پشتیبان رژیم‌های دیکتاتوری بوده است. وی با تاکید بر اینکه نفاق افکنی و دیکتاتور پروری و گسترش تروریسم از دیگر ویژگی‌های دولت آمریکا می‌باشد، گفت: ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به دنبال بالا بردن چهره آمریکا، اصلاح ساختار اقتصادی، تضعیف رقیبان در صحنه بین‌المللی، امنیت سازی منطقه برای اسرائیل، شکست جبهه مقاومت و تسلیم ایران در برابر تحریم‌ها و خواسته‌های شیطان بزرگ بود که این آرزوی‌های ترامپ پس از چهار سال حکومت بر کشور آمریکا به بر باد رفت و کاری را از پیش نبرد. خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه ملت ایران در برابرتحریم‌های ظالمانه متحمل سختی‌هایی شد، اما این ملت امروز سرافراز است و ترامپ به زباله دان تاریخ افکنده شد، ادامه داد: ادامه مقاومت در برابر ظالمان و تبعیت از رهنمودهای رهبری و حرکت در مسیر قانون برای بازگشت به برجام لازم است. مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه به گروه‌هایی که در آمریکا و در دوره‌های مختلف آزمون خود را پس داده‌اند نباید دل سپرد، ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها راست می‌گویند باید به تعهداتشان عمل کنند اما سابقه آمریکا در عهد شکنی در برجام کاملاً مشهود است. کد خبر 5127993

منبع: مهر

کلیدواژه: قم خطبه های نماز جمعه علیرضا اعرافی حوزه علمیه ویروس کرونا بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر خطبه های نماز جمعه شهرکرد شیوع کرونا شهرستان کرج قوه قضاییه عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت