Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:36:50 GMT

برفروبی و بازگشایی راه های روستایی آستارا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۴۷۲۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 48 MB

به گزارش خبرنگار مهر، راه‌های روستاهای مرزی، برفگیر و سخت گذر شهرستان مرزی بندر آستارا در منطقه کوهستانی حیران از صبح جمعه و با وجود سرما و کولاک شدید و با فعالیت‌های شبانه روزی راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آستارا بازگشایی شد.

در پی بارش برف مردم آستارا در دو روز گذشته شب‌های سردی را سپری کردند و یخبندان سنگینی در شهرستان آستارا و همچنین گردنه کوهستانی حیران و روستاهای اطراف حاکم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون در حالی که هوای این شهرستان نیمه ابری است و آفتاب کم رمقی تابیده، ولی شدت سرما در شب گذشته همه معابر داخل شهر و بیرون شهر را با لایه‌ای از یخ پوشانده است و با وجود برفروبی منطقه کوهستانی حیران و روستاهای اطراف سطح معابر همچنان لغزنده است و خودروها و شهروندان با احتیاط باید طی مسیر کنند.

کد خبر 5128089

منبع: مهر

کلیدواژه: برف روبی آستارا راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ویروس کرونا بارش برف شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد شیوع کرونا شهرستان کرج قوه قضاییه مشهد سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امرالله نوذری به خبرنگار ما گفت: روستای تنگ بابا احمد یکی از مناطق پرجمعیت شهرستان اندیکا است و حدود ۱۰ روستا در این منطقه وجود دارد.


وی افزود: علاوه بر اینکه روستائیان از جاده تنگ بابا احمد تردد می‌کنند، عشایر نیز برای عبور از این مسیر استفاده می‌کنند.


نوذری ادامه داد: با توجه به اینکه اهالی شهرستان لالی و اندیکا از این جاده استفاده می‌کنند، بهسازی و آسفالت مسیر در دستور کار قرار گرفت و طرح مورد نظر به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان اجرایی شد.


فرماندار اندیکا اضافه کرد: باهدف رونق گردشگری در این منطقه، معابر روستای بابا احمد نیز آسفالت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه