Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر جمعه ایرنا، شهرک فاطمیه با فرعی های منشعب، خیابان سوم خرداد از پل میثم جنوبی تا میدان مهرآباد، خیابان ولایت، خیابان کارگر تا پل کارگر خیابان سلامت، خیابان ثامن، خیابان گنجوی، شهرک امام حسین با فرعی های منشعب و خیابان امام زاده ابراهیم تقاطع سوم خرداد تا کوی 59 از جمله مناطقی هستند که جریان آب در آنها از ساعت ۲۲ روز چهارم بهمن ماه تا پنج بامداد پنجم بهمن ماه دچار افت فشار و قطعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر مهرماه سال جاری نیز به دنبال اجرای طرح رفع حادثه و تعویض شیرآلات رینگ غربی آبرسانی شهر قم جریان آب در مناطق ۲، ۳، ۶ و بخشی از منطقه هفت قم به مدت ۷۲ ساعت دچار افت فشار و قطعی شد.

برچسب‌ها قم آب و فاضلاب سرانه مصرف آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم آب و فاضلاب سرانه مصرف آب قم آب و فاضلاب سرانه مصرف آب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک