Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@23:44:43 GMT

رقابت جذاب در دروازه سرخابی ؛ دروازه های قفل

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۵۷۴۴

رقابت جذاب در دروازه سرخابی ؛ دروازه های قفل

حامد لک و محمد رشید مظاهری ، درون دروازه استقلال و پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشته اند و در ادامه فصل هم برای بسته نگه داشتن دروازه تیم ها تلاش می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت جذاب بین حامد لک و رشید مظاهری همچنان ادامه دارد.
حامد لک و رشید مظاهری یک وجه مشترک و جالب با هم دارند، اینکه هر ۲ اولین فصل حضورشان را در استقلال و پرسپولیس پشت سر می گذارند و اتفاقا هر دو هم با نمایش های خوب شان رضایت هواداران تیم خود را جلب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما نکته جالب در مورد  این ۲ دروازه بان این است که هم مظاهری و هم لک تا کنون ۹ بار در لیگ برتر درون دروازه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته اند و هر دو فقط ۵ گل دریافت کرده اند.
هرچند در این فصل دروازه بان هایی مثل حسین پورحمیدی و محمدرضا اخباری هم آمار خوبی داشته اند اما به نظر می رسد رقابت اصلی برای کسب عنوان بهترین دروازه بان فصل بین مظاهری و لک است، ۲ دروازه بانی که هم درون دروازه تیم شان درخشان هستند و هم تیم هایشان توانسته اند خود را به عنوان مدعیان جدی قهرمانی معرفی کنند.
آنچه مسلم است هفته دوازدهم لیگ برتر برای مظاهری و لک بسیار مهم است چراکه هرکدام می توانند با بسته نگه داشتن دروازه، آمار خود را از رقیب بهتر کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد لک رشید مظاهری استقلال پرسپولیس لیگ برتر اخبار استقلال استقلال پرسپولیس حامد لک رشید مظاهری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران (فیلم) ابعاد عجیب یک کشتی کروز (فیلم) قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)

دیگر خبرها

  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم