Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها مسیر سه‌راهی چلاو هراز به‌صورت نیمه‌سنگین و در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است.

وی با اشاره به بازگشایی محور کیاسر، افزود: محور کیاسر که از روز گذشته به‌دلیل بوران مسدود شد باتوجه بارش برف و حضور مردم برای برف‌بازی از سوی ستاد مقابله با کرونا این انسداد تمدید شد و در حال حاضر بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه مازندران به بوران و یخ‌زدگی سطح محورها طی امشب در مازندران اشاره کرد و گفت: تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری و در صورت ضرورت رانندگی با سرعت مطمئنه است.

قدمی با اعلام اینکه احتمال ریزش و سقوط بهمن بالا است، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان هشدارها را جدی بگیرند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه

طبق گزارش خبرگزاری سما فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی رسما از بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال نوار غزه برای ورود کمک‌های بشر دوستانه به این منطقه خبر داد.

از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲) برای اولین بار است که این گذرگاه بازگشایی می‌شود.

این در حالی است که رسانه‌ها ساعاتی پیش گزارش داده بودند که بامداد امروز (چهارشنبه) ۲ کاروان کمک‌های بشردوستانه اردن که حامل مواد غذایی، آرد و دیگر اقلام خوراکی بود در مسیر حرکت به سمت گذرگاه‌های «بیت حانون» و «کرم ابو سالم» مورد حمله شهرک‌نشینان صهیونیست قرار گرفتند. آنها تعدادی از بسته‌های خوراکی را به خیابان‌ها پرتاب و خسارت‌های زیادی به آن وارد کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه