Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@23:58:26 GMT

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 22 ژانویه 2021

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۶۸۸۶

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 22 ژانویه 2021

فعالیت های روز گذشته ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی را مرور می کنیم. 

آنتونیو کونته:
همه با هم در زمین فوتبال آپیانو که همیشه در بهترین شرایط است. ممنون از باغبانانکیت های کلاسیک:
سال 1995، نیوکاسل، آدیداس

تعداد کلین شیت های مانوئل نویر در بوندسلیگا به عدد 196 رسید و حالا او در کنار اولیور کان، دیگر سنگربان اسطوره ای بایرن مونیخ رکورددار کلین شیت در تاریخ بوندسلیگا است
اولیور کان به مانوئل نویر تبریک گفت و نویر هم از هم تیمی ها و خط دفاعی اش تشکر کردبایرن مونیخ:
تفاوت چیزی که ما می بینیم و چیزی که لواندوفسکی می بیندجیمز میلنر:
شعار "هرگز تنها قدم برنخواهی داشت" بیش از هر زمان برای اکنون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از ابراز تاسف برای خودمان هیچ سودی نمی بریم و بهانه ها به ما کمک نمی کنند. به همه ما بستگی دارد که دوباره بجنگیم. وقتی همه در یک جبهه هستیم، بیشترین قدرت را داریم؛ بازیکنان و هوادارانجان تری با اشاره به شکسته نشدن رکورد شکست ناپذیری خانگی چلسی توسط لیورپول نوشت:
4 سال بدون شکست در خانه. لیورپول بسیار خوب بود که توانست به این آمار نزدیک شود. تیمی می تواند این رکورد را بشکند؟یوونتوس:
اولین جامت چقدر درخشان است استاد!کیلیان امباپهمنچستریونایتد تولد نیکی بات و فیل نویل را در دو پست جداگانه تبریک گفتمنچستریونایتد:
صبح بخیر گری!ریس جیمز:
تولدت مبارک پدر. ممنون بابت همه چیزتمرینات بدنسازی کوتینیوپوستر پاری سن ژرمن از صدمین بازی نیمار با پیراهن این باشگاهریو فردیناند:
پدر و پسر برای روز برنامه می ریزیم. روزهای زیادی در پیش استتئو هرناندز به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر سری آ انتخاب شد و جایزه اش را از پائولو مالدینی دریافت کرد

 

اخبار داغ 

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد؛ سهمیه مستقیم استقلال / اختصاصی طرفداری لیگ قهرمانان سید بندی شد؛ پرسپولیس با الدحیل، السد و الهلال همگروه نمی شود لیست و عکس 7 خانم بازیگر ایرانی که کشف حجاب کردند / منشوری های سینما خانم بازیگر ایرانی به سرطان مبتلا شد + عکس مانوئل نویر تنها یک گام تا شکستن رکورد اولیور کان فاصله دارد مارتین اودگارد در یک قدمی انتقال قرضی به آرسنال

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم