Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار رخ گفت: نیروهای ستاد مدیریت بحران بخش رخ بیش از ۳۵۰ مسافر در راه مانده ناشی از بارش برف و وقوع کولاک در جاده ارتباطی مشهد ـ تربت حیدریه را اسکان دادند.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر صاحبی اظهار کرد: ظرف شب گذشته همزمان با بارش برف و کولاک و شدت باد نیروهای مدیریت ستاد بحران با همکاری اعضای مدیریت ستاد بحران، فرمانداری، راهداری، نیروهای انتظامی و بسیج، هلال احمر، اورژانس، اهالی رباط سنگ، روستاهای سرهنگ، گرماب، عسگرد، علاقه، آبدارو، اسدآباد و دهیاران به بیش از ۳۵۰ مسافر در راه مانده را در جاده‌های ارتباطی این بخش اسکان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بخشدار رخ افزود: در همین مدت به بیش از ۵۰۰ خودروی در راه مانده نیز توسط تیم‌های عملیاتی امداد و نجات هلال احمر و پلیس راه و پاسگاه‌های انتظامی بخش خدمات امدادی و رهاسازی ارائه شد. وی همچنین از توزیع بیش از ۱۵۰ بسته اقلام غذایی و نیز بیش از ۲۰۰ تخته پتو توسط هلال احمر و اهالی و دهیاران منطقه رخ در بین در راه ماندگان خبر داد. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارش برف و کولاک بخش رخ هلال احمر راه مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد