Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری هرمزگان از افزایش ۳۰ برابری تولید در بزرگترین کارخانه روغن این استان با حمایت دستگاه قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی صالحی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی به علت کمبود مواد اولیه به حالت نیمه تعطیل درآمده بود اظهار داشت: با ورود به موقع دستگاه قضایی و ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هرمزگان به موضوع، مشکل تأمین مواد اولیه کارخانه روغن خوراکی حیات رفع شده و تولید با جدیت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون کارخانه تولید روغن حیات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین کارخانجات تولید روغن نباتی کشور با توان تولید روزانه 110 تن روغن مایع و نیمه جامد می تواند نیاز هرمزگان و بخشی از نیاز کشور را به این کالای اساسی برطرف کند.

خط تولید کارخانه روغن نباتی استان کرمان به کما می‌رود / چشم امید 300 کارگر به تامین مواد اولیه + تصاویرتنها کارخانه روغن نباتی کرمان یک هفته دیگر تعطیل می‌شودپاسخ رئیس سازمان صنعت گلستان به گزارش تسنیم/ 700 تن روغن تنظیم بازاری توزیع می‌شود

صالحی بیان داشت: مواد اولیه کارخانجات روغن نباتی در کشور از خارج تأمین می‌شود و در ماه‌های اخیر مشکلاتی در زمینه واردات مواد مورد نیاز کارخانجات روغن نباتی وجود داشت که خوشبختانه در این راستا با صدور دستورات ویژه قضایی محموله های بزرگی از گمرکات استان ترخیص شد.

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: با همکاری دستگاه های اجرایی توانستیم سهمیه دو هزار و ششصد تنی مواد اولیه را تحویل کارخانه تولید روغن حیات دهیم تا این واحد صنعتی بتواند با تولید روزانه 110 تا 120 تن، نیاز استان و بخش قابل توجهی از نیاز کشور را برطرف کند و حجم تقاضایی که متأثر از کمبود این محصول در بازار بوده را نیز جبران نماید.

وی با اعلام اینکه کنترل بازار و رفع کامل نگرانی‌ها از بابت تأمین محصول روغن خوراکی ، نیازمند توجه ویژه دستگاه های متولی به موضوع مدیریت توزیع می باشد، یادآور شد: تسریع در روند توزیع با توجه به نزدیکی کارخانه حیات هرمزگان به کانون‌های عرضه در استان نیز در حل این مشکل یاریگر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهار داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، تولیدات کارخانه روغن حیات به طور مستمر و روزانه توسط کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان آزمایش و رصد می‌شود و بر اساس گزارش‌ها تاکنون استاندارد لازم نیز به منظور حفظ کیفیت تولید رعایت شده ‌تا کیفیت قربانی تولید در این واحد صنعتی نشود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان کارخانه روغن مواد اولیه روغن نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع مدیران قضایی استان اظهار داشت: بی‌تردید کار در دستگاه قضایی بسیار دشوار و پرمخاطره بوده و دستگاه قضایی تابلو و نماد اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود چون زمینه خدمت و عمل صالح در آن بسیار فراهم است.

وی افزود: علاوه بر آن کارکنان دستگاه قضائی با احقاق حق و تکریم مراجعان، نقش مهمی در جذب سرمایه‌های اجتماعی برای این نظام مقدس بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال تصریح کرد: باید برای جهش تولید، به رفع موانع تولید پرداخت که خوشبختانه دستگاه قضائی در رفع بسیاری از این موانع نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: قضات نباید این موضوع مهم را در محاکم، سهل و آسان بگیرند بلکه بر اساس قوانین و مقررات باید به این موضوع ورود و برخورد قاطعانه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه