Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:05:04 GMT

حضور سلایق مختلف لازم مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۸۳۱۸

حضور سلایق مختلف لازم مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا امیری در دیدار با رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان و دبیر سازمان دیده بان شفافیت و عدالت فارس وجود فضای رقابتی سالم برای سلایق مختلف و به ویژه ایجاد امید برای بهبود و تغییر، لازمه مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ است.

وی به عملکرد خوب دولت در برگزاری انتخابات در سال‌های اخیر از جمله انتخابات اسفند ۹۸ علیرغم وجود حوادث و بحران‌های متعدد، بر ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات پیش رو تاکید و خاطرنشان کرد: بایستی برای همه احزاب با سلایق مختلف تا مادامی که در چارچوب قانون حرکت می‌کنند، عرصه حضور فعال در جامعه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شیراز یادآور شد: ما قرار نیست اصلح را انتخاب کنیم، نقش ما بررسی وضعیت داوطلبین و تطبیق آن با قانون و معرفی به مردم است و این مردم هستند که اصلح را انتخاب خواهند کرد.

فرماندار شیراز در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای با نشاط سیاسی، اظهار داشت دولت با مجموعه دست اندرکاران انتخابات در حوزه اجرایی، نظارتی و امنیتی، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین می‌کند، اما دغدغه مشارکت را داریم که در گروی امیدواری مردم و رقابت سالم و واقعی است.

فرماندار شیراز، از سازمان دیده بان شفافیت و عدالت تقدیر کرد و اظهار داشت: این نشانه توسعه یافتگی و پیشرفت است که سازمان دغدغه حقوق داوطلبین را دارد، و نگرانی آنان بابت عدم صلاحیت شأن به خاطر گرایش سیاسی را پیگیری می‌کند. وی ادامه داد: یقیناً ما در حوزه اجرا حقوق داوطلبین را همچون رأی مردم، حق الناس می‌دانیم.

فرماندار شیراز در پایان سخنان خود با استقبال از پیشنهاد سازمان دیدبان شفافیت و عدالت خاطرنشان کرد: فساد، درخت تنومند نظام و انقلاب را خشک می‌کند و مبارزه با فساد مهمترین مطالبه مردم و مسئولین ارشد نظام است و ما باید بتوانیم گلوگاه‌های فساد را شناسایی و با آن مبارزه کرده، کاهش داده و ریشه کن نمائیم.

کد خبر 5128397

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا امیری فرمانداری شیراز شیراز مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا بارش برف شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد شیوع کرونا شهرستان کرج قوه قضاییه مشهد سازمان تبلیغات اسلامی فرماندار شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود

 محمد کرمی  در جلسه با مدیرکل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثرگذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشورهای همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود