Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:09:34 GMT

۸۰ درصد گلزارهای شهدا در کشور ساماندهی شده است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۶۸۳۹۱

۸۰ درصد گلزارهای شهدا در کشور ساماندهی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی صبح شنبه در سفر به مازندران با حضور در گلزار شهدای ساری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف سفرش به استان اظهار داشت: در این سفر سه موضوع و تفاهمنامه از جمله ساماندهی گلزار شهدا در دست اجرا است.

وی افزود: تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگری، اشتغال و ساماندهی گلزارهای شهدا از جمله تفاهمنامه هایی است که در این سفر منعقد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد گلزارهای شهدا در کشور ساماندهی شده است، اظهار داشت: برای ساماندهی درصد باقیمانده گلزار شهیدان نیازمند عزم و اراده جدی هستیم و این گلزارها باید با نظر خانواده شهیدان ساماندهی شود.

اوحدی با تاکید براینکه گلزارهای شهیدان باید به موزه تبدیل شوند زیرا گنجینه‌ای گران بهایی از ارزش‌ها هستند، گفت: ظاهر این گلزارها باید شبیه موزه شود تا بتوانیم دستاوردها و ارزش‌ها را به نسل‌های جامعه منتقل کنیم

کد خبر 5128400

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار شهدا ویروس کرونا بارش برف شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد شیوع کرونا شهرستان کرج قوه قضاییه مشهد سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۶۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 سوژه یک گروهی از شرکت‌کنندگان در برنامه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار زیاده روی در خوردن مشروبات الکی بود که از قضا سانسور هم نشد و به گروهی که اجرا کرده بود، دویست امتیاز داده شد. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار