Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@05:18:58 GMT

رایگان شدن دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۰۳۱۰

رایگان شدن دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه : غلامرضا کاظمی مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع بیماری کویید ۱۹ یکی از روش هایی که از همه گیر شدن این بیماری جلوگیری خواهد کرد الکترونیک کردن خدمات و حذف خدمات حضوری است وبیمه سلامت استان از سال ۱۳۹۸ اقدام به شروع این طرح کرده و توانسته در راستای اهداف این طرح به موفقیتهای بزرگی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : نسخه نویسی ، تبادل و رسیدگی به اسناد و استحقاق سنجی از مهمترین پروژه های الکترونیکی اداره کل بیمه سلامت استان بوده که با هدف تسهیل و دسترسی آسان جهت دریافت خدمات مورد نیاز به بیمه شدگان اجرا شده واداره کل بیمه سلامت استان از سال گذشته با اجرای طرح ¬های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران از جمله استحقاق سنجی الکترونیک ، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ، توانسته است رضایت اقشار مختلف جامعه و مراکز و مؤسسات درمانی طرف قرارداد خود را افزایش دهد.
کاظمی در ادامه گفت : در زمینه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ، اداره کل بیمه سلامت استان توانسته است رتبه اول را در کشور را کسب نماید و دستیابی به این موفقیت از افتخارات بیمه سلامت استان است. نسخه الکترونیک و در سال ۱۳۹۹ تاکنون بالغ بر ۲۵۱۴۰۷ نسخه الکترونیک در سطح استان تولید شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان تصریح کرد : اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک باعث کاهش هزینه ها و به عبارتی بهینه کردن هزینه ها و نیز ایجاد یک فرهنگ مترقی در خصوص استفاده صحیح از امتیاز بیمه درمان در کشور خواهد بود
وی در خصوص آزمون ارزیابی وسع نیز گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات سازمان بیمه سلامت ایران در دوران شیوع و همه گیری بیماری کرونا که براساس آخرین مصوبات شورای ملی مبارزه با بیماری کرونا صورت پذیرفت حذف آزمون ارزیابی وسع برای متقاضیان دفترچه بیمه سلامت همگانی بود.
بر اساس دستور مدیر عامل محترم این سازمان آزمون مذکور فعلا تا پایان سال و بنا به قولی تا پایان شیوع بیماری کرونا حذف خواهد شد و متقاضیان دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی بدون آزمون ارزیابی وسع دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان را دریافت می نمایند.
ایشان در پایان گفت : در اداره کل بیمه سلامت استان عدالت محوری ، مشتری مداری و ارائه خدمات صادقانه در رأس امور بوده و به یک هدف تبدیل شده است.

46

کد خبر 1478984

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد دفترچه بیمه سلامت همگانی کل بیمه سلامت استان نسخه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است

دریافت 278 MB دریافت 278 MB کد خبر 6088828

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال