Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه میزان خسارت توفان ۲ روز گذشته به شبکه برق این شهرستان ۲ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مجتبی شجاعی اظهارداشت: همچنین میزان خسارت توفان به بخش کشاورزی شهرستان دلگان توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در حال بررسی است.
وی با اشاره به اینکه توفان روز گذشته خسارات زیادی به بخش کشاورزی دلگان وارد کرده افزود: این خسارت‌ها تنها محدود به این شهرستان نبوده و به سایر شهرستان‌های همجوار و جنوب استان کرمان نیز آسیب رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلگان گفت: کشاورزانی که بیمه بودند خسارات آنان توسط بیمه پرداخت می‌شود ولی کشاورزانی که تحت پوشش بیمه نبودند خسارت‌های وارده صورت جلسه می‌شود که با تصمیم ستاد مدیریت بحران کشور سعی داریم اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: همچنین توفان روز گذشته در شهرستان دلگان باعث قطعی برق ۲ هزار ۵۰۰ خانوار شد که در ساعات اولیه برق ۲ هزار ۳۰۰ خانوار وصل شد.

شجاعی با اشاره به اینکه توفان روز گذشته تلفات جانی نداشته تصریح کرد: اطلاع رسانی خوبی در سطح روستاها بویژه مناطق کوهستانی و عشایری این شهرستان انجام شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق توفان روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، آسمان عراق، عمدتا در استان های میانی و جنوبی، تحت تاثیر موج «آفریقایی» توفان گرد و غبار، به رنگ نارنجی درآمد. این اولین بار است که در عراق از موج آفریقایی، به عنوان یک پدیده جوی نام برده می شود.

تاکنون استان های بغداد، بابل، نجف، کربلا و الانبار شدیدترین وضعیت را در مواجهه با توفان گرد و غبار موسوم به موج آفریقایی داشته اند.

فرودگاه های بین المللی بغداد و نجف اشرف هم اعلام کردند پروازها را تا پایان توفان به علت محدودیت دید افقی متوقف کرده اند.

از برخی مناطق عراق هم وقوع چند تصادف رانندگی به دلیل محدودیت دید گزارش شده است.

منابع بیمارستانی از بستری شدن دهها شهروند در بیمارستان های بغداد پایتخت عراق به دلیل عوارض ناشی از تنگی نفس و مشکلات تنفسی بر اثر استنشاق ریزگردها خبر دادند.

وزارت بهداشت عراق نیز وضعیت فوق العاده اعلام کرده است و منابع عراقی می گویند پرسنل بیمارستان ها برای خدمات دهی اورژانسی و موثرتر به بیماران تنفسی به حالت آماده باش درآمده اند.

دید افقی در بغداد پایتخت عراق به کمتر از ۵۰۰ متر رسیده است.

کد خبر 848352 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم طوفان حوادث جهان عراق

دیگر خبرها

  • تصاویری از خسارت سنگین آتش‌سوزی مهیب شب گذشته در گیلان | هیچ نمانــد!
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی