Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یک هزار تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع شد و توانستیم مشکل کمبود روغن را برطرف کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین صادقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل از توزیع یک هزار تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده روغن مورد نیاز و سهمیه استان تخصیص پیدا کرده و در حال توزیع روغن جامد و مایع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که به دنبال رفع کمبود روغن در بازار بودیم، بیان کرد: روغن جامد و نیاز مصرفی مردم با برنامه‌ریزی‌های لازم ادامه دارد که درصدد هستیم با رفع نگرانی‌ها از بابت تأمین این مواد مورد نیاز مشکلات تأمین کالاهای اساسی را به حدأقل برسانیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: در فروشگاه‌های منتخب استان نیز روغن مایع توزیع می‌شود تا بتوانیم در راستای رفع مشکلات کمبود روغن مصرفی مردم گام برداشته و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

صادقی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی که در توزیع روغن‌های جامد وجود داشت مخدوش کردن قیمت آن توسط دلالان بوده است که با خرید و جمع‌آوری روغن از فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای بالا بردن هزینه آن در بازار دست به این اقدام می‌زدند که در راستای حل این مشکلات اکیپ تعزیرات ورود پیدا کرد.

افزایش 30 برابری تولید در بزرگ‌ترین کارخانه روغن هرمزگان با حمایت دستگاه قضاییخط تولید کارخانه روغن نباتی استان کرمان به کما می‌رود / چشم امید 300 کارگر به تامین مواد اولیه + تصاویربازیابی توان بیماران و تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف "روغن حیوانی"

وی تصریح کرد: توزیع روغن توزیعی به شکل مشخص و معین انجام می‌شود و از فروش آزاد آن جلوگیری به عمل آمده است تا دست دلالان و سودجویان از این موضوع بسته شود چرا که تخلفات در این زمینه با افزایش قیمت، احتکار، فروش به تالارها و رستوران‌ها و نیز در نهایت کمبود این محصول مواجه می‌شود.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ با اجرای این طرح، پارک خودرو فقط به مدت نیم ساعت رایگان خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳