Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خرید یک دستگاه خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: این خوابگاه دو هزار و ۵۹۰ مترمربع مساحت دارد و در ۶ طبقه ساخته‌شده و دارای ۱۸ واحد دو خوابه و ۸ واحد سه‌خوابه است.

حداقل ۲۲۰ نفر از دانشجویان می‌توانند اسکان داده شوند

وی با اشاره به اهمیت خوابگاه جدید دانشجویان علوم پزشکی گیلان افزود: در این خوابگاه دانشجویی که بالغ‌بر ۲۷۰ میلیارد ریال خریداری‌شده، حداقل ۲۲۰ نفر از دانشجویان می‌توانند اسکان داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از مساعدت‌های سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت بهداشت در جهت تخصیص اعتبارات برای تملک خوابگاه دانشجویی درخور دانشجویان گفت: طی یک سال اخیر دولت توجه ویژه‌ای به بخش بهداشت، درمان و حوزه آموزش و دانشجویی داشته که شایسته تقدیر است.

سالاری با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین معضلات در علوم پزشکی گیلان، فقدان خوابگاه دانشجویی بود، تصریح کرد: از زمانی که من در این دانشگاه دانشجو بوده‌ام تاکنون، اتاقی به فضای خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه نشده و این بسیار تأمل‌برانگیز بود.

 تأمین خوابگاه موردنیاز برای دانشجویان

وی با اشاره به‌ضرورت تأمین خوابگاه موردنیاز برای دانشجویان این دانشگاه، افزود: خوابگاه‌های موجود علاوه بر اینکه مستهلک و قدیمی بودند، فضایی برای پذیرش دانشجویان جدید نداشت و بعضاً دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی اسکان داشتند ازاین‌رو دانشگاه همیشه شرمنده دانشجویان بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۲۴۰ تن از دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی و ملکی اسکان داشتند، گفت: با راه‌اندازی خوابگاه جدید دانشجویی در گیلان، ظرفیت خوابگاه دانشجویان به یک هزار و ۴۶۰ نفر تخت افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزایش ظرفیت خوابگاه ها دانشگاه علوم پزشکی خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد