Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با بودجه سال ۱۴۰۰ نمایندگانی که در کمیسیون تلفیق حضور دارند تصمیمات را گرفتند و از ۱۲ بهمن ماه لایحه بودجه سال آینده برای بررسی وارد صحن علنی مجلس خواهد شد. - اخبار استانها -

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در صورت حذف ارز 4200 تومانی به فکر معیشت اقشار ضعیف خواهد بود و با اهتمام جدی برای رفع مشکلات و مسائل کنونی در جامعه در تلاش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بررسی بودجه از 12 بهمن در صحن علنی مجلس خبر داد و افزود: در رابطه با بودجه سال 1400 نمایندگانی که در کمیسیون تلفیق حضور دارند تصمیمات را گرفتند و از 12 بهمن ماه لایحه بودجه سال آینده برای بررسی وارد صحن علنی مجلس خواهد شد.

ثمره پرداخت 50 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی چیزی جز رانت و تورم نبودواکنش قالیباف به سخنان روحانی : تهمت ناروا نزنید؛ هیچ کس قادر به تعیین نرخ ارز نیستنماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان: اصحاب رسانه مراقب توطئه دشمنان باشند

نیکزاد تصریح کرد: در رابطه با ارز دو پیشنهاد وجود داشت یکی اینکه 8 الی 10 میلیارد دلار با ارز 4200 تومانی ارائه دهند تا سبب شود، کالاهای اساسی ارزان به دست مردم خصوصا اقشار کم درآمد برسد اما طبق تجربه سال گذشته و بر اساس گزارشی که دیوان محاسبات ارائه داد، به دلیل عدم نظارت دولت، این کار به درستی انجام نشد. 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره بر تصمیمات مجلس در حوزه ارز بیان کرد: عده ای ارز را برای واردات و یا تولید کالاهای اساسی گرفتند، اما کالاهای اساسی ارزان به دست مردم نرسید و در این خصوص باید تصمیماتی که اتخاذ می‌شود به آن توجه شود.

انتهای پیام/146/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه سال صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت