Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فینال رقابت‌های تنیس جام حذفی تنیس باشگاها و‌ دسته جات آزاد‌ کشور بانوان امروز در زمین های مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و در پایان نماینده هرمزگان توانست با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.

در نخستین دیدار انفرادی مهتا خانلو از تیم آکادمی تنیس هرمزگان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل رومینا زینالی از تیم خانه دان (الف) به برتری برسد و در دومین دیدار نیز درسا چراغی از تیم آکادمی تنیس احمدوند با تکرار همین نتیجه مقابل ماندگار به پیروزی دست یافت تا این مسابقه در نهایت به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تیم آکادمی تنیس هرمزگان در جایگاه نخست ایستاد، خانه دان (الف) در جایگاه دوم ایستاد و تیم های k2 (الف) و پایا چوب تبریز مشترکا سوم شدند.  

در این دوره از رقابت‌ها بیش از ٢٠٠ شرکت کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، البرز ، اصفهان ، تهران‌، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کرمان ، مازندران ، هرمزگان ، همدان، یزد و جزیره کیش حضور داشتند. 

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مونا گل نبی بود و مهدیه کریمی فرد نیز به عنوان مدیر حضور داشت. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس جام حذفی تیم ملی بانوان احمدوند جزیره کیش جام حذفی تنیس بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت