Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@13:07:07 GMT

چرایی در دسترس نبودن برخی کتاب‌ها در نمایشگاه مجازی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۴۱۲۰

‍‍‍‍‍‍

رئیس نمایشگاه مجازی کتاب تهران به تشریح دلایل در دسترس نبودن برخی کتاب‌ها در نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، "دهقانکار" در ارتباط تصویری با برنامه "پیگیری" شبکه خبر با توجه به نخستین تجربه کشور در برپایی نمایشگاه مجازی کتاب، درباره دلایل مشکلات سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: یکی از دلایل کُندی ارائه خدمات در روز‌های اول و دوم آغاز به کار سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران، حجم و تنوع بالای خدمات ارائه شده در این سایت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی کتاب‌ها در سامانه وجود ندارد، افزود: شرکت نکردن ناشر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، اتمام موجودی کتاب به دلیل فروش در نمایشگاه، عدم ثبت کتاب در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و اقدام نکردن ناشر نسبت به تعیین قیمت و اعلام موجودی کتاب در پنل مجازی از جمله دلایل در دسترس نبودن برخی کتاب‌ها در این نمایشگاه مجازی است.

رئیس نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۷۰۰ ناشر شرکت کرده‌اند، گفت: قیمتی که در سایت نمایشگاه وجود دارد بر مبنای آخرین ویرایش ناشر است که با ۲۰ درصد تخفیف به متقاضایان ارائه می‌شود.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن ماه به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: نمایشگاه کتاب ، نمایشگاه کتاب مجازی ، کتاب ، نمایشگاه مجازی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب مجازی کتاب نمایشگاه مجازی نمایشگاه مجازی کتاب تهران برخی کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند