Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@12:39:43 GMT

کمیسیون تلفیق ‌ممنوعیت کشت برنج را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۷۵۹۶۳

کمیسیون تلفیق ‌ممنوعیت کشت برنج را لغو کرد

گروه استان‌ها - عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: ممنوعیت کشت برنج در استان‌های مختلف از جمله گلستان برای سال آینده لغو شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در لایحه بودجه 1400 به دنبال آن هستیم افزایش بودجه استان‌های محروم از جمله گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید در بودجه سال آینده به محرومیت‌ها، عقب ماندگی‌ها، ظرفیت‌ها و در مجموع نقاط ضعف و قوت استان‌ها توجه ویژه‌ای شود تا بتوانیم بودجه‌ای عملیاتی داشته باشیم.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای اینکه پیگیری مطالبات مردم استان نتایج خوبی به همراه داشته باشد جلسات مستمری با اعضای هیئت دولت، رئیس مجلس و سایر نمایندگان و البته مسئولان اجرایی در استان داریم.

وی با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان گلستان با رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال این هستیم تا رئیس مجلس سفری به استان داشته باشد و مشکلات و مسائل استان را از نزدیک پیگیری کند.

سنگدوینی با اشاره به بخشی از مشکلات استان گفت: خام فروشی محصولات کشاورزی یکی از معضلات جدی برای استان است و باید صنایع مرتبط با ظرفیت مناسب در استان شکل بگیرد.

خام‌فروشی زیتون معضل جدی استان زنجان/ در مقابل خام فروشی محصولات کشاورزی ناتوانیمکارگروه مشترک دولت و مجلس و مجمع تشخیص مصلحت برای جلوگیری از خام فروشیعضو مجمع نمایندگان گیلان: مجلس به‌دنبال کاهش تدریجی صادرات نفت و خام فروشی است

وی همچنین افزود: با پیگیری‌هایی که در کمیسیون تلفیق صورت گرفت ممنوعیت کشت برنج در سایر استان‌ها از جمله گلستان لغو شده است و این امر می‌تواند در بهبود معیشت کشاورزان نقش موثری داشته باشد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس بیان داشت: مشکل کم آبی و تنش آبی شهر گرگان در سال 1400، توجه ویژه به جزیره آشوراده به عنوان مقصد گردشگری، تقویت تناژ محصولات کشاورزی، جلوگیری خروج گندم از استان، رفع بیکاری کارگران کارخانجات و غیره از جمله موضوعات اساسی استان برای حرکت در مسیر توسعه است.

وی گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در استان گلستان اقدامات قابل توجهی برای خدمات رسانی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان کردند که فرصت خوبی برای رفع محرومیت‌ها در استان است.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق خام فروشی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر

در جلسه معاون اول رئیس جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سیاست های اقتصادی و ارزی و راهکارهای پیشنهادی برای ارتقا ارزش پول ملی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا،  محمد مخبر در این جلسه با تأکید بر اهمیت پیشنهادات کارشناسی در راستای حل مسائل اقتصادی و پیشرفت کشور، تصریح کرد: وجود دیدگاه های متفاوت و تضارب آراء برای مدیریت اقتصادی و سیاست های ارزی کشور امری طبیعی است و در این خصوص دولت از هر پیشنهاد اجرایی، کارشناسی و سازنده ای از سوی مجلس برای بهبود امور استقبال می کند.

 در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه و همراهی دولت با نمایندگان مجلس، گزارشی از بررسی های کمیسیون اقتصادی درخصوص سیاست های اقتصادی و ارزی کشور ارائه داده و در ادامه اعضای کمیسیون به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای موضوعات ارزی کشور و حمایت از تولید پرداختند.

همچنین در این جلسه که معاون امور مجلس رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از شاخص های اقتصاد کلان کشور و عملکرد این نهاد اقتصادی برای مدیریت موثر در بازار ارز و حفظ ارزش پول ملی پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صنعت مازندران نیم مرده است/حرائم بلای جان سوادکوه
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند