Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز باقری فرد روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد نهال شامل گونه های بلوط ،بنه، زالزالک، گلابی وحشی، کهور و اکالیپتوس در نهالستان های کهگیلویه و بویراحمد برای غرس در جنگل ها و زراعت چوب تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از جنگل های استان هرساله به دلایلی مانند آتش سوزی دچار آسیب می شود اضافه کرد: هرساله بخشی از جنگل های کهگیلویه و بویراحمد با غرس نهال ترمیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال عملیات جنگل کاری با نهال و بذر در سه هزار و ۸۸ هکتار از جنگل های استان پیش بینی شده شده است.

باقری فرد ابراز داشت: از این میزان تاکنون یکهزار و ۱۶۰ هکتار جنگل کاری با گونه های بادام تلخ،بلوط،بنه،گلابی وحشی و سایر گونه ها انجام شده است.

وی عنوان کرد: امید می رود میزان تعهد پیش بینی شده جنگل کاری های امسال در  کهگیلویه وبویراحمد تا پایان بهمن ماه  تکمیل شود.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۵۲ هزار هکتار مرتع و۸۸۰ هزار هکتار جنگل است.

برچسب‌ها جنگل کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگل کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا جنگل کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا منابع طبیعی اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

در مراسمی با حضور مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی، فرماندار پیرانشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک با همکاری همیاران و فعالان طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

تداوم کاشت نهال زالزالک با همکاری اداره منابع‌طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، در روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز