Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز به نسبت آخرین روز هفته قبل، قیمت ها در بازار خودرو تفاوت چندانی نداشته است.

بررسی ها نشان می دهد قیمت محصولات ایران خودرو مانند انواع سمند، پژو ۴۰۵ ، پژو پارس، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۶ ، رانا، دنا، رنو تندر و پیکاپ تقریبا ثابت مانده و فقط نرخ پژو پارس سال با یک میلیون کاهش به ۲۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده ای با ۲ میلیون کاهش به ۲۶۷ میلیون، هایما اس۵ مدل ۹۸ با ۱۰ میلیون کاهش به ۵۴۰ میلیون، هایما اس۷ توربو با ۱۰ میلیون کاهش به ۶۶۰ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان محصولات سایپا نیز قیمت انواع پراید، تیبا، ساینا و کوییک، وانت زامیاد ، آریو ، چانگان و کیا سراتو نسبت به پنجشنبه گذشته ثابت مانده است.

قیمت محصولات پارس خودرو نیز امروز در بازار تغییر مشهودی نسبت به آخرین روز کاری بازار در هفته قبل نداشته و نرخ انواع رنو، برلیانس، پیکاپ ثابت مانده و فقط رنو ساندرو اتوماتیک با ۲ میلیون کاهش به ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است.

در میان برندهای ایرانی، محصولات کرمان موتور امروز شاهد کاهش قیمت در بازار بودند به طوری که جک J۴ اتوماتیک با ۵ میلیون کاهش به ۳۶۰ میلیون، جک S۳ اتوماتیک با ۵ میلیون کاهش به ۴۷۰ میلیون تومان، جک S۵ اتوماتیک با ۱۰ میلیون کاهش به ۶۳۵ میلیون تومان، هیوندای توسان با ۵۰ میلیون کاهش به یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ، هیوندای سانتافه با ۱۰۰ میلیون کاهش به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و هیوندای آزرا با ۵۰ میلیون تومان کاهش به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید .

این در حالی است که رکود سنگین و انجماد زمستانی بازار خودرو همچنان ادامه دارد و خریداران با تثبیت جایگاه خود در فاز انتظار و امید به ریزش شدید نرخ ‌ها در روزهای آینده به سر می برند و هیچ گونه معامله ای انجام نمی دهند.

نکته جالب توجه این روزهای بازار خودرو، عرضه خودروهای صفر کیلومتر مدل ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ است که مالکان آنها با هدف سود بیشتر در نتیجه افزایش قیمت ها در ماه‌های گذشته از عرضه آنها خودداری کرده بودند اما اکنون و با توجه به شکننده بودن قیمت ها، برای عرضه این گونه خودروها با یکدیگر مسابقه گذاشته اند و به نظر می رسد با توجه به عرضه بیش از نیاز بازار و تقاضا به زودی شاهد کاهش بیشتر قیمت ها در این بازار باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 ویروس کرونا مهرداد میناوند قیمت خودرو میلیون کاهش میلیون تومان بازار خودرو قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۷۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6087541 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟