Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:27:44 GMT

پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۰۳۴۴

پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: پدران و مادران شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند و تکریم از آنان، تکریم از شهدایی است که امنیت امروز کشور مدیون خون مقدس آن هاست.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامی داشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران معظم شهدا، گفت: مادران شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه ‌های جاویدی آفریدند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: مادران شهدا که با الهام از مكتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله كردند و فرزندانشان را به جبهه هاي نبرد حق علیه باطل فرستادند، مقام و جايگاهي ارزشمند نزد خداوند دارند.

 

حجت الاسلام مردان افزود: مادران شهدا برای حفظ آرمان‌ های انقلاب اسلامی و همچنین امنیت و آرامش مردم، با صبر، استقامت و تحمل دشواری ها، همه‌ ملت ایران را مدیون خود کردند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: مدل تربيتي مادران شهدا نياز جامعه امروز ماست، زيرا مادران شهدا و جانبازان روايت های بسيار زييايي از سبک زندگی و تربیتی شان دارند كه با مفاهيم ديني ما منطبق است.

 

حجت الاسلام مردان، پدران و مادران شهدا را سند افتخار ملت دانست و افزود: پدران و مادران شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند و تکریم از آنان، تکریم از شهدایی است که امنیت امروز کشور مدیون خون مقدس آن هاست.

 

روز 13 جمادي ‌الثاني؛ سالروز وفات حضرت ام البنين(س) روزي كه به پاسداشت جايگاه مادران شهدا و جانبازان در تقويم كشورمان به عنوان روز «تكريم مادران و همسران شهدا» نام گرفته است.

 

حضرت ام البنين(س) همسر بزرگوار امیر مومنان علي(ع) و مادر چهار شهيد از شهداي نينوا به ويژه حضرت ابوالفضل (ع) است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان پدران و مادران شهدا آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • همه از اجرای طرح نور حمایت کنند
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است