Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اعتراض باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مدتی قبل اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به این موضوع را ندارد.

پس از این رای پرسپولیس اعتراض خود را در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پیگیری کرد.

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت این پرونده اظهار داشت: کمیته وضعیت اعلام کرده بود با توجه به اینکه یک بعد فسخ قرارداد خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس بین‌المللی است و این بازیکن اکنون در قطر بازی می‌کند، نمی‌توانیم به این پرونده رسیدگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از بررسی مقررات نقل و انتقالات و آئین دادرسی کمیته وضعیت دیدیم حضور خلیل زاده در تیم قطری منافاتی با رسیدگی ندارد و کمیته وضعیت نباید قرار عدم صلاحیت به رسیدگی را صادر می‌کرد.

وی ادامه داد: اکنون باید کمیته وضعیت یا این اعتراض را رد و قبول کرده یا اینکه باشگاه پرسپولیس را به مرجع صلاحیت دار رسیدگی به پرونده یعنی فیفا هدایت کند. دلیل تصمیم ما نافی بودن نظر کمیته وضعیت با رعایت مقررات قانونی بود و این پرونده را به این کمیته عودت دادیم تا بررسی کند.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا صدور رای باطل بودن فسخ قرارداد خلیل زاده با پرسپولیس از سوی کمیته وضعیت می‌تواند از سوی فیفا مورد استناد قرار بگیرد، گفت: ما فقط استدلال این کمیته را مطابق مقررات ندیدیم و اعلام کردیم باید درباره این پرونده تصمیم گیری کند اما نمی‌دانم این کمیته به پرونده فسخ قرارداد خلیل زاده با پرسپولیس ورود می‌کند ‌یا خیر؟ نظر ما این بود صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی مطابق مقررات نیست.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت پرسپولیس از خلیل زاده فارس فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال فسخ قرارداد کمیته وضعیت خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کد خبر 6090729

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • «بازی باطل معاندین» با حکم توماج صالحی؛ هیاهو بر سر هیچ
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل