Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رضایی کوچی در حاشیه سفر خود به کاشان و حضور در جمع شهرداران منطقه بزرگ کاشان در گفتگو با خبرآنلاین ضمن اشاره به نقش شهرداری ها در توسعه و پیشرفت کشور اظهار داشت: شهرداری ها با توجه به فعالیت های عمرانی خود بیش از دولت در این زمینه ورود کرده و کار عمرانی انجام می دهند.

وی با اشاره به فعالیت تعداد زیادی از نیروهای شرکتی در شهرداری های سراسر کشور ابراز داشت: قرار شده است این نیروها تا پایان سال تعیین تکلیف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بیش از ۵۰۰ هزار نیروی شرکتی بلاتکلیف در شهرداری های سراسر کشور به عنوان یکی از معضلات این نهادها تصریح کرد: نیروهای پیمانی نیز با حقوق ناکافی در این حوزه فعالیت می کنند که این هم یکی دیگر از مشکلات موجود است و امیدواریم در مجلس با تصویب طرح های مربوطه این دو مشکل را برطرف کنیم.

وی با اشاره به برخی از تصمیمات غیرکارشناسانه در واریز درامدهای مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها به شورای برنامه ریزی استان ها خاطرنشان کرد: این موضوع باعث می‌شد که درآمد شهرداری ها در این حوزه به صفر برسد که با اقدامات و پیگیری های انجام شده در مجلس این موضوع منتفی شد.

رضایی کوچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی جوانان و مردم در حال حاضر در بحث تامین مسکن است، بیان داشت: در حالیکه باید در کشور به طور میانگین یک میلیون مسکن در سال تولید شود فقط ۳۰۰ هزار مسکن تولید می شود.

وی با بیان اینکه این عدم تعادل در عرضه و تقاضای بازار مسکن باعث گرانی افسارگسیخته شده است، افزود: در تلاش هستیم طرحی با عنوان جهش تولید مسکن در مجلس مصوب کنیم که بعد از تصویب آن را به دستگاه های مرتبط ابلاغ می کنیم.

فعالیت گسترده شهرداری‌ها در احیای بافتهای فرسوده شهری

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به فعالیت گسترده شهرداری‌ها در احیای بافت فرسوده شهری گفت: خوشبختانه با تسهیلات درنظرگرفته شده اخذ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده سراسر کشور رایگان شده است و متقاضیان برای دریافت پروانه از پرداخت هرگونه عوارض معاف شده اند.

وی تاکید کرد: ۵۰ درصد از هزینه های پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده به عهده دولت و ۵۰ درصد دیگر را نیز شهرداری ها متقبل شده اند.

46

کد خبر 1478282

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری ها کاشان مسکن شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت

مدتی است شرکت فروسیلیس ملایر در استان همدان تعطیل شده است و این تعطیلی منجر به بیکار شدن کارکنان و کارگران شده و آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، تعطیلی شرکت‌های فروسیلیس ملایر در استان همدان از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ موجب بیکار شدن هزار کارگر در اول سال شده است خواهش میکنم مشکل کارکنان و کارگران این شرکت‌ها را پیگیری کنید.

سلام وقت شما بخیر؛ شهرک صنعتی امام رضا (ع) که بیش از ۱۰۰۰ کارگر دارد به دلیل گران شدن تعرفه برق بیش از یک هفته است که تعطیل شده و کارگران بیکار شده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳