Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدعلی محمدی ظهر امروز در ستاد دهه فجر شهرستان همدان با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان همدان ۱۳۲ طرح تولیدی اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسدافزود: این طرح ها شامل افتتاح ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ طرح با اعتبار ۱۲۸ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ابتکار عمل در اجرای برنامه های دهه فجر، مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی در تعظیم شعائر را امری مهم دانست و افزود: کمیته‌های تخصصی ۱۸گانه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان متناسب با جامعه هدف خویش نسبت به اجرای برنامه‌ها با ملاحظه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اقدام کنند.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت است یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع‌رسانی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و  بهره‌گیری از فضای مجازی در این راستا اقدام کنند.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مسئول، تشکل‌های دانشجویی و مردمی باید تمرکز بیشتری در این خصوص داشته باشند.

محمدی بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، خودباوری و وحدت را مهمترین رویکردهای تعیین شده دهه مبارک فجر دانست و تصریح کرد : در برابر آثار تحریم‌های ظالمانه، تبلیغات منفی و شرایط خاص ناشی از کرونا امیدآفرینی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: دهه مبارک فجر با ایام میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام تقارن یافته که باید برگزاری جشن‌ها و برنامه ها با توجه به ملاحظات و محدودیت‌ها مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه فجر فرماندار شهرستان همدان محمدعلی محمدی افتتاح پروژه امیدآفرینی شهرستان همدان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود