Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:53:47 GMT

رشد ۳ برابری قیمت قیر در سال‌جاری

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۳۷۱۴

رشد ۳ برابری قیمت قیر در سال‌جاری

معاون مالی و اقتصادی شهردار قم با بیان اینکه نوسانات قیمتی در سال‌جاری هزینه‌های پروژه ها را افزایش داده است، گفت: هزینه‌ها بیش از دو برابر شده که این موضوع فشار سنگینی به شهرداری وارد کرده است.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی حسام نژاد با اشاره به وضعیت تحقق بودجه و هزینه شهرداری قم در سال جاری، اظهار کرد: در شش ماه ابتدای سال ۹۹ شاهد رشد وصولی‌های شهرداری نسبت به سال‌های گذشته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برخی از موارد این تحقق بیشتر از ۶۰ درصد از مدت مشابه سال قبل بوده است، افزود: متأسفانه نوسانات قیمتی در سال جاری سبب رشد هزینه‌ها شده است که همین موضوع سبب شد که در نهایت نتوانیم در بحث پشتیبانی پروژه‌ها به‌صورت خاص و ویژه اقدام کنیم.

معاون مالی و اقتصادی شهردار قم تصریح کرد: سال‌های گذشته وصولی‌ها و هزینه‌ها کمتر بود. امسال وصولی‌ها در سال جاری ۴۰ درصد افزایش داشته ولی هزینه‌ها بیش از دو برابر شد که این موضوع فشار سنگینی به شهرداری وارد کرد.

وی افزایش قیمت قیر را موردتوجه قرار داد و گفت: اجرای آسفالت در سطح شهر مسئله مهمی است که مورد تقاضای مردم است و هزینه‌های سنگینی را به خود اختصاص می‌دهد؛ در این زمینه قیمت هر تن قیر در سال گذشته ۲ میلیون تومان بود که قیمت آن در سال جاری در بازه‌هایی بیش از هفت میلیون تومان شد و این یعنی قیمت قیر سه برابر افزایش داشته است.

کد خبر 470559

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر قم قیر شهر کلانشهر شهرداری قم افزايش قيمت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سال جاری هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه