Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@23:07:38 GMT

کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کجاست؟

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۸۳۸۹۳

کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کجاست؟

دکتر سیما سادات لاری، گفت: کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی در دفاتر پیشخوان دولت گزارش شده است و لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی در این دفاتر به عنوان یکی از محل‌های پر رفت‌و آمد از اهمیت ویژه برخوردار است. بنابراین توصیه می‌کنیم مدیران این دفاتر به منظور کاستن از بار مراجعه همزمان، نسبت به ایجاد ساز و کار نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی ارائه خدمات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرسنل دفاتر مذکور رعایت بهداشت دست‌ها و استفاده از ماسک را در اولویت قرار دهند و از هرگونه ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک به طور جدی خودداری کنند. ضروری لست به گندزدایی مرتب سطوح و همچنین در اختیار گذاشتن مواد ضد عفونی کننده برای مراجعان اقدام گردد و نسبت به رعایت اصول فاصله‌گذاری فیزیکی به میزان ۱.۵ تا ۲ متر  و پیش‌بینی ساز و کار تهویه مناسب هوا اقدام لازم صورت گیرد.

لاری تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف از اصول یاد شده را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ یا پاسخ به سوالات پیش‌بینی شده پس از اسکن QR کد دفتر متخلف با استفاده از دوبین تلفن همراه خود جهت انجام پیگیری بعدی توسط همکاران ما، اعلام کنند.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1479446

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست

یک متخصص طب سنتی درباره طراوت و شادابی پوست صحبت کرد و گفت: اگر پوست رطوبت غریزی مناسبی داشته باشد، شفاف و باطراوت به نظر می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست