Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ارومیه با اهالی روستای کوران درخصوص حادثه اخیر مفقودی ۵ نفر از اهالی این روستا دیدار کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، فرماندار ارومیه در دیدار با اهالی روستای کوران درخصوص حادثه اخیر مفقودی ۵ نفر از اهالی این روستا، اظهار داشت: از همان ابتدا و اطلاع از عزیمت تعدادی از اهالی روستا به مناطق مرزی، بلافاصله پس از بررسی اطلاعات موجود، تمام امکانات شهرستان برای پیگیری وضعیت مفقودین بسیج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول مقابلی با بیان اینکه از طریق مبادی مرزی ایران، درخواست بررسی و اقدام عاجل برای جستجوی مفقودین به نیروهای مرزی ترکیه اعلام شد، افزود: اکیپ هایی از نیروهای مرزی ترکیه به محل حادثه اعزام و ساعت ها جستجو انجام گرفته و نیروهای امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز از همان آغاز آماده اعزام به محل حادثه بوده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه پیگیری های رسمی جهت اتخاذ تدابیر لازم برای جستجو، یافتن و استرداد مفقودین به عمل آمده و کماکان رایزنی های دیپلماتیک برای جستجوی موثر اتباع ایرانی در ترکیه در حال انجام است، یادآور شد: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم موقعیت و محل مفقودین را پیدا کنیم و از خانواده آنها تقاضا دارم تا شکیبا باشند.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: از هیچ تلاشی چه از طریق نیروهای مرزبانی و امدادی در این سوی مرز و چه با رایزنی ها از طریق به کارگیری امکانات کشور ترکیه فروگذار نخواهیم کرد.

مقابلی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه بنده و دیگر همکاران در مرزبانی، هلال احمر و دستگاه های متولی است که با تمام توان پیگیری های لازم را از طرف کشور ترکیه نسبت به شناسایی و تعیین تکلیف وضعیت مفقودین انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه فرماندار ارومیه ریزش بهمن سقوط بهمن آذربایجان غربی روستای کوران فرماندار ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • آیین گاوکشان 
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم