Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از ۴۴۱ ناشر فعال در استان ۷۰ ناشر در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت کردند.

به گزارش قدس آنلاین، افشین تحفه گر  افزود: نمایشگاه مجازی تهران از ابتدای بهمن ماه با هزار و ۷۰۰ ناشر داخلی و ۱۸۰ ناشر خارجی گشایش یافته است که از این تعداد ۷۰ ناشر مربوط به خراسان رضوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی اضافه کرد: به طور طبیعی روی آوردن  ۷۰ ناشر استانی از چنین رویدادی آن هم در فضای مجازی می‌تواند قابل توجه باشد. معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اعمال تخفیف ۲۰ درصدی از قیمت روی جلد کتابهای مربوط به ناشران داخلی و اعمال تخفیف ۵۰ درصدی از تخفیف روی جلد کتابهای مربوط به ناشران خارجی هدیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتاب دوستان در این نمایشگاه است. تحفه گر با بیان این که میزان مشارکت مردم خراسان رضوی در خرید کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب تهران به آسانی قابل محاسبه نیست افزود: این مهم باید از طریق میزان فروش ناشران بررسی شود. وی اضافه کرد: با توجه به استقبال روز افزون مردم از خرید کتاب از طریق نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نظر می رسد باید به جبران روزهای نخست و وجود مشکلاتی در خرید کتاب توسط مردم، مدت زمان گشایش این نمایشگاه تمدید شود. معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هرچند نمایشگاه مجازی کتاب جای نوع فیزیکی آن را نخواهد گرفت اما به نظر می‌رسد نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا حد زیادی به اهداف خود رسیده است و نقش تاثیرگذاری در حوزه اقتصاد نشر داشته و تامین کننده نیاز مصرف کنندگان کتاب است. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ۷۰ ناشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۸۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

همزمان با هفته مشاغل نمایشگاهی در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی افتتا‌ح شد. در این نمایشگاه هنرهای دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با انواع مشاغل فنی و کار و دانش در جهت انتخاب رشته صحیح برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده  - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید